پوستین دوز: لیموچی مربی تیم ملی بانوان است/ لیموچی: صحبتی با من نشده است!

۱۱م دیماه ،

shahsavari.jpg

نایب رییس بانوان فدراسیون پینگ‌پنگ اعلام کرد که مربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان “سیما لیموچی” است.

پوستین دوز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ وضعیت تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان، اظهار کرد: قرار است در کنار برگزاری مسابقات لیگ، اردوی آمادگی تیم ملی بانوان هم برگزار شود، این در شرایطی است که ما اردوهای برون مرزی هم برای پینگ‌پنگ بانوان در نظر گرفته‌ایم.

وی دربارهٔ مربی تیم ملی بانوان ایران افزود: مربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان “لیموچی” است که در مسابقات کاپ فجر هم در کنار تیم بود.

همچنین “سیما لیموچی”، دربارهٔ حضورش در تیم ملی به ایسنا گفت: صحبت مستقیمی با من دربارهٔ مربیگری تیم ملی بانوان نشده است،‌ اما از طریق رسانه‌ها مطلع شدم که آقای “بابادی‌وند” عنوان کرده من اولین گزینه مربیگری تیم ملی هستم.

وی اضافه کرد: اگر قرار باشد صحبتی دربارهٔ حضورم در تیم ملی با من شود برای مسابقات جهانی است و اگر فکر کنم که احتیاج است که در تیم ملی حضور داشته باشم این کار را خواهم کرد.

“لیموچی” اضافه کرد: فدراسیون خواسته است من برگردم و پیش از این هم گفته بود کنار گذاشتنم از کادر تیم ملی به فدراسیون مربوط نبوده است. حالا فکر می‌کنم این موضوع نشان می‌دهد که در این باره فدراسیون راست می‌گوید و اگر این گونه نبود از من دعوت نمی‌کردند که با آنها همکاری کنم.

وی با تاکید بر این که هنوز صحبتی با من دربارهٔ مربیگری در تیم ملی نشده است، دربارهٔ این که اصلی ترین موضوعی که باید در تیم ملی به آن پرداخته شود را چه می دانید؟ گفت: باید ملی‌پوشان به شرایط خاص مسابقات برگردند . همچنین باید به بدنسازی آنها توجه بیشتری ‌شود و بر روی قدرت دست و ادامه رالی‌ها کار شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.