پوستین دوز: نمی خواهم دیگر در ورزش باشم

۳۱فروردین۱۳،

نایب رییس بانوان فدراسیون تنیس روی میز، باز هم اعلام کرد از سمت خود کنارگیری کرده و دیگر به فدراسیون باز نمی گردد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فاطمه پوستین دوز که برای بار دوم اواخر سال قبل از سمت خود کنارگیری کرده و اعلام کرده بود استعفای کتبی خود را به فدراسیون داده است، از ابتدای سال تازه بر سر کار خود حاضر نشده و برای بار سوم عنوان کرد که از سمت خود مدت هاست استعفاء داده است.

وی در این باره به ایسنا گفت: این بار دیگر بر سر تصمیم خود جدی هستم و از ابتدای سال ۹۲ هم به فدراسیون نرفته ام. حتی پیش از این هم نمی خواستم به کارم بازگردم اما گفتند که تا پایان سال در این سمت باشم هر چند روزهای آخر سال ۹۱ هم حضور فیزیکی در فدراسیون پینگ پنگ نداشتم.

پوستین دوز در پاسخ به این که آیا رییس فدراسیون با استعفای او موافقت کرده است، ادامه داد: من استعفای کتبی خود را در سال ۹۱ به فدراسیون اعلام کردم اما نمی دانم که چرا گفتند به دستشان نرسیده است، به هر حال دیگر مخالفت و موافقت با تصمیم من بسیار مهم نیست. چون نمی خواهم که در حوزه ورزش فعالیت کنم.

وی دربارهٔ سبب استعفایش و موضوعات مطرح شده دربارهٔ اختلاف نظر با زارع‌پور در رابطه با یکی از مربیان رده پایه گفت: تا زمانی که در فدراسیون بودم با آقای زارع پور هیچ مشکلی نداشتم و تا جایی که حرفم درست بود آن ها هم نظرم را قبول می کردند حتی در اردویی که ابتدای سال برگزار شد دیدید که مربی جابه جا نشده بود. رفتنم تنها سبب شخصی دارد و خودم نمی خواهم دیگر در ورزش باشم.

به گزارش ایسنا، پوستین دوز پیش از این یک بار به صورت شفاهی از سمت خود استعفا داده بود که با مخالفت زارع پور مجددا به فدراسیون پینگ پنگ برگشت اما باز هم در اسفند ماه سال قبل اعلام کرد که به صورت کتبی استعفا داده است و دیگر به فدراسیون باز نمی گردد هر چند استعفای کتبی وی از سوی مسوولان فدراسیون تایید نشد و این سومین باری است که نایب رییس بانوان فدراسیون پینگ پنگ می گوید دیگر بر سر کارش باز نمی گردد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.