پوشش تحصیلی iبه دورترین نقاط کشور هم رسیده است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

485789.jpg

مشاور وزیر آموزش و پرورش در مناطق محروم گفت: باید هم‌گرایی بیش‌تر بین دستگاه‌ها شکل گیرد تا مشکلات مناطق محروم iبه ویژه در حوزه آموزش و پرورش مرتفع شود.

کاظم حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت آموزش در مناطق محروم و مناطق مرزی، گفت: علی‌رغم همهی کمبودهای منابع مالی در آموزش و پرورش، تلاش نموده‌ایم تا امکانات آموزشی را برای رعایت عدالت آموزشی بر اساس برنامه‌های سند تحولی در مناطق محروم فراهم کنیم.

وی با بیان این که هدف آموزش و پرورش محرومیت‌زدایی از این مناطق در حوزه آموزشی و پرورشی است، تصریح نمود: یکی از دلایل حضور مستمر در مناطق مرزی، حذف محرومیت از این مناطق و برقراری عدالت در حوزه آموزش است و آموزش و پرورش با گزارش تفسیری‌های میدانی آخرین اطلاعات مربوط iبه این مناطق را احصاء و مورد بررسی قرار می‌دهد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در مناطق محروم اضافه نمود: آموزش و پرورش در همه مناطق محروم و حتی مناطق دور افتاده در حد تهیه کانکس برای تامین کلاس‌ها نیز اقدام نموده است، لذا این iبه معنای انجام ۱۰۰ درصدی اقدامات در این مناطق نمی باشد، اما در حد توان پوشش تحصیلی را iبه دورترین نقاط کشور نیز برده‌ایم.

حجازی ادامه داد: محرومیت‌زدایی و حل مشکل این مناطق iبه ویژه در حوزه آموزش باید با سرعت بیشتری عملیاتی شود و این نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها نیز می‌باشد، چرا که صرف پوشش تحصیلی نمی‌توان گفت محرومیت‌زدایی شکل گرفته است.

وی گفت: باید هم‌گرایی بیش‌تر بین دستگاه‌ها شکل بگیرد تا مشکلات مناطق محروم iبه ویژه در حوزه آموزش و پرورش مرتفع شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.