پولادگر: از برکناری مهماندوست پشیمان نیستم

 تیم ملی تکواندوی ایران درحالی به بازی های لندن آمده بود که پیش بینی می شد، محمد باقری معتمد – نایب قهرمان جهان و یوسف کرمی – قهرمان جهان در سال ۲۰۱۱ ، دو مدال طلا از این رقابت ها به دست آورند. همچنین توقع ها از این تیم به گونه ای بود که انتظار می رفت تنها بانوی تکواندوکار ایران در این رقابتها نیز بهتر از دور قبل کار کند و شاید به مدال برسد. با این حال باقری معتمد با اقبال مناسب به فینال رسید و نقره گرفت و یوسف کرمی و سوسن حاجی پور در نخستین رقابت باختند و حذف شدند. این نتیجه ای بود که حتی رئیس فدراسیون تکواندو نیز از آن به عنوان ناکامی یاد می کند.

محمد پولادگر در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرآنلاین درباره اتفاقات تکواندوی ایران در المپیک می گوید:« من ایام شهادت مولای متقیان را به همه شیعیان تسلیت عرض می کنم. در مورد رقابت ورزشکارن باید بدانید برخی اوقات روز، روز ورزشکار نیست. واقعا برخی اوقات مشخص نیست چه اتفاقی می افتد و واقعا نتایج قابل پیشبینی نیست. ما واقعا روی مدال طلای کرمی حساب می کردیم. فدراسیون برای او هیچ چیز کم نگذاشت. بچه ها هم با تمام توان خودشان را برای المپیک آماده کردند. اما باخت کرمی نشان داد که المپیک جای شگفتی ها است و این نیز یکی از شگفتی های المپیک است. شما دیدید که قبل از کرمی، استیون لوپز با دو طلای المپیک حذف شد. من از این بابت از مردم عذرخواهی می کنم. از اینکه قهرمانانشان نتوانسته اند به شایستگی از نام ایران و نام تکواندوی ایران دفاع کنند. باز هم می گویم باخت کرمی یک شگفتی بود برای ما و برای همه.»

پولادگر در مورد مسابقه کرمی نیز یادآور شد:« کرمی ضربه بالا خورد و امتیاز از دست داد. البته دو امتیاز هم گرفت، اما کشتی گیر اسپانیایی از شرایطش خوب استفاده کرد و از طرفی دیگر کرمی در شرایط مناسبی نبود. »

رئیس فدراسیون تکواندوی ایران در پاسخ به این سئوال که حاشیه ها و برکناری کادر فنی چقدر در این نتیجه تاثیرگذار بود گفت:« من نمی گویم موضوع تغییر کادر فنی در این نتیجه بی تاثیر بوده است. ما همیشه تلاش کردیم که از حاشیه دور باشیم. ما نمی خواستیم آن حاشیه ها و مشکلات بوجود آید. با این وجود من از تصمیمی که گرفتم پشیمان نیستم و درست ترین تصمیم را در آن مقطع گرفته ام. نقدهای برخی که از صبح انجام داده اند درست نیست. از معتمد سئوال می کنند اگر کادر فنی پیشین بود شما طلا می گرفتید؟ او هم می گوید که من با کادر فنی قبلی دو بار به این حریف باخته بودم. این گونه قضاوت ها غیرمنصفانه است. این مسایل خستگی را به تن آدم می گذارد. مگر کادر فنی قبلی همیشه موفق بوده است؟ آنها هم شکست داشتند. مهم این است که همگی نهایت تلاششان را بکنند که کرده اند. من امیدوارم در میادین بعدی به نتایج بهتری برسیم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.