پولسازی به روایت پولسازان

گردآوری توسط گروه موفقیت ممتاز نیوز

نگارش توسط سامان در دوشنبه, ۳۰ جون ۲۰۲۴ در موفقیت مالی و ثروت
پولسازی به روایت پولسازان

آیا تا پایان سال، می‌توان ۱۰۰ میلیون به دست آورد؟

فکر می‌کنید در این ماه‌های مانده به پایان سال، که با حساب تیرماه می‌شود ۹ ماه، می‌توان ۱۰۰ میلیون تومان به دست آورد؟ منظورمان از به‌دست آوردن هم، درآمد و سود است؛ نه وام گرفتن و قرض کردن و فروختن دارایی‌ها و شبیه آن.

یعنی دقیقا کاری کنید که نتیجه آن، ۱۰۰ میلیون پول نقد شیرین باشد؛ که همه‌اش هم برای خودتان باشد و قرض و وام هم نباشد.

۱- پول درآوردن هم یک مهارت است و هر مهارتی، قابل یاد گرفتن و تقویت است. می‌توانید بروید و آن مهارت را یاد بگیرید. شما قبل از این هم این کار را بارها انجام داده‌اید؛ در حوزه‌های مختلف. شما مهارت‌های راه رفتن، کار کردن، خواندن و نوشتن، صحبت کردن و… را یاد گرفته‌اید و حالا هم دارید مثل آب خوردن، خیلی خوب انجام‌شان می‌دهید. پس چرا مهارت پولسازی نه؟ واقعا چرا نه؟

۲- حالا چرا ۱۰۰ میلیون تومان؟ چون عدد رند و سرراستی است و سرانجام به شما هم زیاد فشار نمی‌آید. ضمن اینکه این روزها، همه می‌خواهند شما را پولدار کنند اما ما دقیقاً می‌خواهیم به شما مقدار مشخصی پول و راه به دست آوردنش را نشان دهیم. درضمن، هر عدد دیگری را هم اگر انتخاب می‌کردیم، دوباره این سؤال مطرح می‌شد، نه؟

۳- روزگاری آنتونی رابینز، برنامه «عبور از آتش» را طراحی و اجرا کرد به این ترتیب که در حیاط خانه‌ای، بستری چندمتری از زغال‌های داغ و گداخته را گذاشت و بعد، عده‌ای از روی این زغال‌های داغ، راه رفتند و پایشان هم نسوخت! همین اتفاق، باعث جذب رسانه‌ها و خبرساز شدن او شد و البته تونی در مصاحبه‌های بعدی‌اش، گفت که قصدش این نبوده که توجه رسانه‌ها را جلب کند یا کار عجیب و غریبی انجام بدهد. پس قصدش چه بوده؟ اینکه به ما، نشان دهد می‌توان اراده کرده و باورهای قدیمی را تغییر داد. باور قدیمی‌، می‌گفت که اگر از روی زغال داغ و گداخته راه بروید، طبیعی است که پایتان بسوزد. اما با مدیریت ذهن و تمرکز فراوان و عوض کردن باورها، این اتفاق قابل عوض شدن است؛ یعنی شما از روی این زغال‌ها می‌توانید راه بروید، بدون اینکه پایتان بسوزد. در واقع تونی، فقط می‌خواست قدرت اراده انسان‌ها را به رخ بکشد. حالا هدف ما هم، صرفاً به دست آوردن این پول نیست. تنها می‌خواهیم به شما ثابت کنیم که طی این ۹ ماه باقیمانده، می‌توانید چنین کار بزرگی را انجام دهید؛ هرچند که تا پیش از این و به غلط، فکر کرده باشید که در این زمان کوتاه، قادر به انجام چنین کاری نخواهید بود.

۴- در این پرونده، کسانی که پیش از این، بارها چنین مبالغی را به‌دست آورده و همین حالا هم دارند به‌دست می‌آورند، به شما خواهند گفت که آیا چنین اتفاقی، افتادنی هست یا نه، و بعد به شما راه‌هایی برای عملی کردن این ایده را خواهند آموخت. دیگر جای هیچ عذر و بهانه‌ای نیست؛ چون خود کسانی که پولسازی کرده‌اند، دارند با شما صحبت می‌کنند. منتظر چه هستید؟ ۱۰۰ میلیون تومان پول در کمتر از ۹ ماه انتظار شما را می‌کشد؛ چرا نشسته‌اید و خودتان را به آن راه زده‌اید؟


تی وی – موفقیت مالی و ثروت
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.