پیام تبریک روسای‌جمهور و مجلس

خبرگزاری آریا – رییس جمهور و رئیس مجلس در پیام های جداگانه ای قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جام جهانی کشتی را به قهرمانان، مربیان و دست اندرکاران تیم ملی کشتی آزاد و ملت ایران تبریک گفتتند. 

به گزارش خبرگزاری آریا ، متن پیام محمود احمدی نژاد بدین شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
«اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه»
پیروزی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد کشورمان و کسب مقام نخست قهرمانی رقابتهای جام جهانی، نشان دیگری از شایستگی‌ها و توانمندی‌های جوانان دلیر این سرزمین است.
اهتزاز پرچم با شکوه کشورمان به مناسبت این پیروزی ارزشمند برگ زرین دیگری در کارنامه جوانان عزیز ما خواهد بود.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران، مربیان و قهرمانان تیم ملی کشتی آزاد، این قهرمانی افتخارآمیز را به همه ملت بزرگ و رشید ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان عزت و سربلندی هر چه بیشتر را برای جوانان ایران اسلامی مسألت دارم.
محمود احمدی‌نژاد
رییس جمهوری اسلامی ایران

متن پیام لاریجانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
کسب مقام قهرمانی تیم ملی کشتی در چهلمین دوره رقابت‌های جام جهانی توسط دلاورمردان کشورمان که با حضور تیم‌های برتر دنیا به دست آمد موجب مسرت گردید.
جوانان برومند تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی که با غلبه بر حریفان سرشناس از جمله امریکا و جمهوری آذربایجان به این مقام دست یافتند بار دیگر ثابت کردند با یاری خداوند متعال در تمامی عرصه‌ها موفق و سربلند خواهند بود.
اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک کسب این موفقیت به مدیران، سرپرستان، مربیان و قهرمانان رشته کشتی، برای تمامی جوانان عزیز کشورمان آرزوی سلامتی و بهروزی از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.