پیام تشکر دکتر میرزاده به رییس جمهور و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

  خبرگزاری آریا-  دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی از حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی  و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به خاطر رای اعتماد به وی قدردانی کرد.
 به گزارش خبرگزاری آریا ، در متن این پیام آمده است:
جناب آقای دکتر روحانی، رییس جمهور محترم و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی
اعضای ارجمند و فرهیخته شورای عالی انقلاب فرهنگی
لازم می دانم از رای اعتماد جنابعالی و همه اساتید فرهیخته و ارجمند شورای عالی انقلاب فرهنگی که بر اساس مصوبه هیات امنای محترم دانشگاه آزاد اسلامی زمینه توفیق خدمتی بزرگ را برای اینجانب فراهم آوردید صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.
خداوند را بر ارزانی داشتن نعمت شایستگی خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آن هم در یک نهاد بزرگ علمی و اسلامی بی حد و حصر شکر گزارم.
از هم اکنون سنگینی این مسئولیت خطیر را با تمام وجود دریافته و از خدای بزرگ وعلیم عاجزانه یاری می طلبم. حسن ظن و اعتماد شما عزیزان سرمایه ای پربها است که شعله شوق و انگیزه تلاش و خدمتگزاری را بر می افروزد.
دانشگاه آزاد اسلامی دستاورد سترگ علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی و میراث گرانسنگ امام راحل عظیم الشان است که هم اکنون چونان شجره طیبیه ای بر سرزمین مردمان دانش ورز و خرد پیشه سایه افکنده تا جوانان این مرز و بوم ازمیوه های دانایی و معرفت آن بهره مند گردند.
با شما عهد می بندم که در توسعه این نهاد علمی و اسلامی با تمام توان کوشیده و از این امانت گرانبها پاسداری کنم.
چراغ راه من و همکارانم در این راه دشوار و پراجر، آموزه های دینی، رهنمودهای مقام معظم رهبری، مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبات هیات امنای محترم دانشگاه خواهد بود.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.