پیرترین استادیوم کشور به فناوری نوین تجهیز شد

شنبه ۲۷ خرداد – ۱۲:۱۰:۴۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان سیستم تلویزیونی پخش صحنه های حساس بازی فوتبال (اسکوربرد ) در پیرترین استادیوم فوتبال کشور نصب و راه اندازی شد .
به گزارش  آریا، این سیستم تلویزیونی در راستای افزایش سطح رضایت مندی تماشاگران پرشور تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان  در استادیوم شهید بهنام محمدی این شهرستان نصب شد .
با انجام این خدمت ، از این پس تماشاگران پرشور و حرارت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان صحنه های حساس و جذاب بازی تیم محبوبشان را بصورت زنده از اسکوربرد نصب شده در استادیوم نیز تماشا         می نمایند .
از مشخصات این سیستم که از برترین و استاندارد ترین سیستمهای موجود در بازار میباشد میتوان به این نکات اشاره داشت که دارای صفحه نمایش تمام رنگی از نوع LED به ابعاد ۴۸۰ × ۶۴۰ سانتی متر و    زاویه ی دید افقی ۱۴۰ درجه و عمودی ۵۵ درجه بدون تأثیر در کاهش کیفیت تصویر میباشد .
این اسکوربرد دارای ۷/۱۶ میلیون رنگ و ۲۵۰۰ پیکسل در هر سانتی متر مربع است که میتواند تصویری شفاف و با کیفیت بسیار بالا را بر روی صفحه ی نمایش پخش کند . همچنین این سیستم میتواند ۶۰ فریم تصویر را به صورت همزمان در هر ثانیه نمایش دهد .
تصویر صفحه ی نمایش این اسکوربرد که از ۱۵ تا ۳۰۰ متری بخوبی قابل مشاهده است میتواند بر شور و حرارت مثالزدنی و بی نظیر تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان بیفزاید .
برای این اسکوربرد UPS برای امکان کارکردن تا ۸ ساعت بدون برق و با توجه به گرمای طاقت فرسای خوزستان قابلیت سازگاریو کارکردن  تا دمای ۶۰ درجه سانتی گراد پیش بینی شده است .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۶۱۲۱۰۴۴۷۵۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.