پیروزی استقلال مقابل تیم دایی

جام جم آنلاین: تیم فوتبال استقلال با این که تیم راه‌آهن را شکست داد و بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما در همان مکان نهم جدول رده‌بندی ماند.

به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاین، در دومین روز از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی تهران تیم‌های استقلال و راه‌آهن به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری شاگردان قلعه‌نویی که نسبت به هفته‌های قبل بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند به پیروزی ۲ بر صفر دست پیدا کردند.

در نیمه اول گرچه استقلال کمی دستپاچه بازی کرد و حتی نزدیک بود توسط اشتباه سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان آبی‌ها اولین گل این بازی را دریافت کند اما تیزهوشی رحمتی مانع از به ثمر رسیدن این گل شد.

بعد از این استقلال بازی را در دست گرفت و خیلی زود به گل رسید . در دقیقه ۸ آرش برهانی  برای آبی‌ها گلزنی کرد.
در دقیقه ۳۶ مدافعین استقلال روی بازیکن تیم‌راه‌آهن مرتکب خطا شدند که فغانی داور این دیدار نقطه پنالتی را نشان داد که سید مهدی رحمتی ضربه بهادر عبدی را مهار کرد تا شاگردان قلعه‌نویی این نیمه را با پیروزی به پایان برسانند.

در نیمه دوم هم این استقلال بود که صاحب توپ و میدان بود و چندین موقعیت خطرناک را روی دروازه راه‌آهن طراحی کرد تا این که تعویض طلایی قلعه‌نویی جواب داد و میثم بائو در دقیقه ۸۱ با شوتی زیبا گل دوم استقلال را به ثمر رساند تا آبی‌ها به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.

استقلال با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد اما همچنان در رده نهم باقی ماند. شاگردان علی دایی نیز با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم استقلال در  رده دهم قرار گرفتند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.