پیروزی یک طرفه تیم کشتی ایران مقابل آمریکا

۲۶اردیبهشت،

“نبرد روی ریل” عنوانی نمادین برای مصاف تاریخی سه جانبه تیمهای ملی کشتی ایران، آمریکا و روسیه در نیویورک است که در اولین مسابقه نمادین برای حفظ کشتی در المپیک، تیم ملی ایران موفق شد آمریکا را در خاکش مقتدرانه با نتیجه ۶ بر یک شکست دهد.

به گزارش ایسنا،در این مبارزه که در ایستگاه قطار تاریخی گرند سنترال نیویورک برگزار شد، در وزن ۵۵ کیلوگرم حسن رحیمی در سه تایم (۰-۱، ۱-۰ و ۵-۱) مقابل اوبه بلانک به پیروزی رسید.

در وزن ۶۰ کیلوگرم هم مسعود اسماعیل پور مقابل ریس هامفری به راحتی به برتری ۷ بر صفر (۱-۰ و ۶-۰) رسید. اسماعیل پور در حالی این برد را رقم زد که فدراسیون کشتی اعلام کرده بود وی به دلیل بیماری این دیدار را از دست می دهد.

در وزن ۶۶ کیلوگرم نیز مهدی تقوی سومین شکست را در نیویورک به آمریکایی ها تحمیل کرد. او موفق شد کلن راسل را ۵ بر یک (۳-۱ و ۲-۰) مغلوب سازد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم میزبان صاحب اولین برد خود شد و حسن طهماسبی برابر کایل دیک تن به شکست ۳ بر صفر(۲-۰ کلینچ و ۱-۰ کلینچ) داد.

در وزن ۸۴ کیلوگرم احسان لشگری پیروزی تیم ملی ایران مقابل آمریکا را قطعی کرد. لشگری ۲ بر صفر کیت گیوین را برد تا ایران در خاک آمریکا این تیم را شکست دهد.

در وزن ۹۶ کیلوگرم حامد تاتاری موفق شد ۴ بر یک (۳-۱ و ۱-۰) دی جی برگمن را مغلوب سازد و در وزن ۱۲۰ کیلوگرم کمیل قاسمی ششمین برد ایران را مقابل آمریکا بدست آورد. قاسمی موفق شد ترول دلاگنف را در دو تایم (۱-۱ و ۱-۰) مغلوب کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.