پیشرفت اجرایی احداث ۴ هزار واحد مسکونی مهر در آذربایجان غربی

خبرگزای آریا- بالای ۷۰ درصد است میانگین پیشرفت اجرایی ساخت و ساز ۴ هزار واحد مسکونی مهر در شهرستان های میاندوآب، بوکان، پیرانشهر و اشنویه بالای ۷۰ درصد است.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان در شصت و نهمین جلسه شورای تامین مسکن و حمل و نقل اظهار کرد: اگر شرکت های خدمات رسان با شتاب مضاعف تعهدات خود را عملی کنند این تعداد مساکن مهر در هفته دولت به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.
خلیل محبت خواه با اعلام اینکه ساخت ۶۸۳ واحد در شهرستان بوکان و ۹۹ واحد در شهرستان اشنویه در مرحله نازک کاری است، افزود: عملیات نازک کاری در ۳۹۰ واحد مسکونی مهر شهرستان پیرانشهر و ۸۵۱ واحد در شهرستان میاندوآب در حال اجراست.
وی در ادامه باتاکید براینکه روند پیشرفت اجرایی مسکن مهر استان با پیشرفت ریالی تسهیلات اعطای یکسان است، گفت: تسهیلات به هیچ وجه قبل از بررسی میزان پیشرفت اجرایی تعهدات تعاونی ها پرداخت نخواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: تعاونی های غیر فعال با اجرای تفاهم نامه سه جانبه از چرخه طرح مسکن مهر خارج می شوند.
تفاهم نامه سه جانبه مابین بانک عامل، اداره کل راه و شهرسازی در جایگاه کارفرما و پیمانکار واجد شرایط با عنوان مجری طرح امضا می شود. در قالب این تفاهم نامه، متقاضی آورده خود را در بانک عامل به حساب خود ذخیره می کند و تسهیلات بر اساس درصد پبشرفت اجرایی احداث واحد های مسکونی در اختیار پیمانکار قرار داده می شود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.