پیشرفت ایران اسلامی باید بواسطه دستگاه تعلیم و تربیت باشد

اردیبهشت ۱۴۰۳

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی :

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عزم جدی مجموعه ی آموزش و پرورش در ادامه اجرای سند تحول بنیادین گفت:مجلس مجدانه مدافع حقوق آموزش و پرورش خواهد بود .

 
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در همایش مشترک مدیران و معاونین مجتمع ها و مدارس شهرستان نور و منطقه چمستان با اشاره به برگزاری سی امین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور بیان کرد: این اجلاس برنامه یکساله ی آموزش و پرورش را طراحی و تدوین می کند.
 
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این که تابستان فرصت برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید است تصریح کرد: هر یک از دستگاه ها و نهاد ها در کشور وظایفی دارند اما وظیفه آموزش و پرورش بسیار سنگین تر و مهم تر است.
 
وی با تاکید بر عزم جدی مجموعه ی آموزش و پرورش در ادامه اجرای سند تحول بنیادین افزود: پیشرفت ایران اسلامی باید بواسطه دستگاه تعلیم و تربیت باشد.
 
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که بودجه آموزش و پرورش به نسبت سال قبل سال ۹۲ بسیار غنی است خاطر نشان کرد: امروز کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مجدانه مدافع حقوق آموزش و پرورش خواهد بود. /ل
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.