پیشروی ارتش سوریه در حلب

جمعه ۶ مرداد – ۱۱:۰۱:۵۹ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

ارتش سوریه پس از پاکسازی اکثر مناطق در دمشق، اکنون به مواضع شورشیان مسلح در حلب حمله کرده و در حال پیشروی است.
به گزارش آریا به نقل ازالعالم، آرامش نسبی به دمشق پایتخت سوریه پس از پاکسازی اکثر مناطق پایتخت از گروه های مسلح بازگشت؛ این در حالی است که گروه های مسلح قبلا برخی مناطق پایتخت و حومه آن را تصرف کرده بودند. اما در حلب، خبرنگار العالم از سوریه گزارش داد که ارتش سوریه همچنان به تعقیب و گریز افراد مسلح در چند منطقه در حلب در شمال این کشور می پردازد .
وی افزود: افراد مسلح چند اداره دولتی را تصرف کردند و تجهیزات آن را ربودند، چندین تک تیرانداز نیز روی بام منازل مستقر شده اند .
 نیروهای ارتش سوریه در درگیری های حلب توانستند فردی به نام “علاء قداد ” سرکرده گروه شورشی موسوم به “البراء” و چند فرد مسلح عضو این گروه را به هلاکت برسانند که اجساد ۶ نفر از آنها شناسائی شده است.
گزارشگر العالم افزود: تعدادی از افراد مسلح از جمله چند تبعه ترکیه و عراق خود را به دستگاه امنیتی منطقه عزار حلب تسلیم کردند و سلاح های خود را تحویل دادند .
همچنین نیروهای امنیتی سوریه در استان حلب یک پاسگاه و یک ساختمان شهرداری را بازپس گرفتند؛ در این درگیری ها تعدادی فرد مسلح را از جمله ۸ تبعه لیبی بازداشت شدند و تعدادی فرد مسلح دیگر را از جمله چند تبعه ترکیه کشته شدند.
نیروهای ارتش سوریه در منطقه ریف قامشلی نیز  ۱۰ فرد مسلح را به هلاکت رساندند و تعدادی دیگر را بازداشت کردند  یک کارگاه ساخت مواد منفجره، تعدادی سلاح و یک پلاک ماشین متعلق به کشور کویت در این حملات کشف و ضبط شد. نیروهای امنیتی سوریه در حلب مدارکی یافتند که حاکی از حضور افراد مسلح القاعده بود و تعدادی فرد مسلح را هم در منطقه ریف حماه بازداشت

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۷۱۱۰۱۵۹۹۶۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.