پیشکسوت سپاهان: کرانچار ترکیب تیم را اشتباه می‌چیند

۲۹ آبان ،

حسین چرخابی گفت: کرانچار سرمربی سپاهان در بازی اخیر انتخاب خوبی در چیدمان نفرات تیمش نداشت و همین امر سبب شد که زردپوشان اصفهانی نتایج خوبی کسب نکنند.

حسین چرخابی پیشکسوت سپاهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هافبک های چپ و راست سپاهان در بازی با استقلال ناکارامد بودند. جمشیدیان به عنوان هافبک وسط بیشتر می تواند برای سپاهان کارساز باشد اما کرانچار از وی در جناح چپ استفاده کرد.


پیشکسوت سپاهان گفت: اگر جواهر سوکای مهاجم سپاهان از ابتدای بازی در ترکیب تیم باشد موقعیت های گلزنی زیادی برای زردپوشان اصفهانی به وجود می آورد.


وی درباره نتایج بد سپاهان گفت: عدم نتیجه گیری در تیم سپاهان به دلیل تغییر و تحولات عمده ای تیم در ابتدای فصل جاری بود بازیکنان جدید هم نتوانستند جایگزین های خوبی برای مهره های سابق باشند.
چرخابی درباره اعتراض برخی از بازیکنان به نیمکت نشینی گفت: کرانچار سرمربی سپاهان تفکر  اشتباهی دارد که از بازیکنان آماده ای همچون محمد غلامی محمد باقر صادقی و جمشیدیان کمتر استفاده می کند. این بازیکنان هم وقتی ملاحظه می کنند که تحت هر شرایطی جزو ترکیب اصلی تیمشان نیستند انگیزه شان را از دست می دهند و در تمرینات بی تفاوت ظاهر می شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سپاهان نباید بازی تدارکاتی با ذوب آهن انجام می داد این بازی انرژی زیادی از بازیکنان سپاهان گرفت و مقابل استقلال خسته بودند و اثر منفی بر روند حرکتی آنها داشت./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.