پیشنهاد ایران بررسی می شود

جام جم آنلاین: مایکل مان سخنگوی کاترین اشتون گفت:جو حاکم بر مذاکرات مسکو آرام است و مذاکره در فضای خوبی پیش می رود و تعامل تیم مذاکره کننده با یکدیگر به راحتی انجام می شود.

مایکل مان  امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا ایران برنامه جدیدی برای نشست هسته ای دارد اظهار داشت: ایران در بغداد پنج محور را در بسته پیشنهادی خود مشخص کرد و احتمالا امروز هم پیشنهادهای جدیدی را مطرح خواهد کرد.

وی  بحث و تبادل نظر در خصوص محتوای مکالمه تلفنی اخیر جلیلی و اشتون را از محورهای اصلی نشست امروز هسته ای ایران و گروه ۱+۵ در نشست مسکو معرفی کرد.

مان در پاسخ به اینکه آیا ۱+۵ در پاسخ به پیشنهاد های ایران از خود قاطعیت نشان خواهد داد افزود: در مکالمه اخیر تلفنی جلیلی و اشتون تصریح شد که در نشست مسکو در مورد محورهای بغداد به طور مفصل بحث شود.

وی خاطر نشان کرد: آنچا امروز میان تیم های مذاکره کننده در نشست هسته ای مسکو اتفاق می افتد پی گیری بحث های مقدماتی است که بعد از ظهر امروز به پایان می رسد.

سخنگوی اشتون اضافه کرد: امروز روز برگزاری جلسات عمومی میان تیم های برگزار کننده است و فردا نیز تماس های دوجانبه برگزار خواهد شد.

وی در نهایت اظهار داشت:جو حاکم بر مذاکرات مسکو آرام است و مذاکره در فضای خوبی پیش می رود و تعامل تیم مذاکره کننده با یکدیگر به راحتی انجام می شود.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.