پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی موناکو به رونالدو

۲۲خردادماه،

بر اساس گزارش‌های روزنامه‌های فرانسوی و انگلیسی تاکنون منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن دو باشگاهی بودند که اشتیاق خود را برای جذب کریستیانو رونالدو در تابستان نشان داده‌اند. به هر حال اکنون تیم دیگری وارد این عرصه شده است؛ موناکو که دیمیتری ریبولولف روسی مالکیت آن را بر عهده دارد، یکی دیگر از طرفداران رونالدو است.

به گزارش فارس،بر اساس گزارش ایندیپندنت، این تیم که به تازگی به لیگ دسته یک فرانسه راه یافته است در نظر دارد ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید ستاره پرتغالی هزینه کند. موناکو به دلیل جیب پرپول مالکش که تاکنون ۱۲۹٫۷ میلیون یورو برای خرید رادامل فالکائو، جیمز رودریگوئز و موتینیو هزینه کرده است، می‌تواند چنین مبلغی را خرج کند.

مالک موناکو با پیشنهاد دستمزد سالانه ۲۰ میلیون یورو به رونالدو، تبدیل وی به یکی از پردرآمدترین بازیکنان دنیا و تحت‌الشعاع قرار دادن دستمزد ۱۵ میلیون یورو در سال رئال مادرید به علاوه امتیازات دیگر، زنگ خطری به شمار می‌آید.

هدف رئال مادرید برای رونالدو همان طور که فلورنتینو پرس اخیرا اعلام کرده، امضای قرارداد جدید با ستاره پرتغالی است. قرارداد وی در ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.