پیش‌بینی ۸ کمیته برای استقبال از دانشجویان جدید در دانشگاه دریانوردی چابهار

ثبت‌نام از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با رضایت‌مندی دانشجویان و خانواده‌های آنان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، دکتر عباس توان رییس ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با اشاره به استقبال دانشجویان جدیدالورود برای انجام ثبت‌نام ، افزود: ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود یک روز قبل از آغاز رسمی ثبت‌نام از دانشجویانی که زودتر آمده بودند نیز آنان را ساماندهی کرده بود.

وی افزود: این ستاد برای دومین بار، امسال با ۸ کمیته تخصصی تشکیل و طی جلسات متعدد تمامی موارد مورد نیاز دانشجویان را رصد و اقدامات لازم برای آماده‌سازی این موارد صورت گرفت که از این جمله می‌توان به حضور نماینده بانک‌های تجارت، ملی اداره پست، مرکز فوریت‌های پزشکی چابهار و همچنین اداره صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی به مدت ۴ روز در محل ثبت‌نام از دانشجویان جدیدالورود اشاره کرد که این مهم پس از بررسی و نظر سنجی‌های صورت گرفته از دانشجویان و خانواده‌های آنان طی این چند روزه، با رضایت بالایی همراه بوده است.

وی ادامه داد: با منسجم سازی تمامی مراحل ثبت‌نام در یک مکان، توانستیم از سردرگمی و هدررفت وقت دانشجویان و بالطبع خانواده‌های آنان نیز جلوگیری کنیم که این اقدام موجب شده بود تا فرآیند ثبت نام در کمترین زمان ممکن با آسودگی خیال دانشجویان انجام شود.

وی در ادامه ایجاد تسهیلاتی همانند آماده‌سازی مکانی مناسب برای اسکان خانواده دانشجویان در همان محل ثبت نام و باشگاه اساتید دانشگاه را از دیگر اقدامات قابل توجه ستاد عنوان کرد که تمامی این اقدامات در راستای تسهیل پروسه ثبت نام با کمترین دغدغه فکری بوده است که خوشبختانه رضایت مندی درصد بالایی از مراجعه‌کنندگان گواه این موفقیت است.

وی با بیان اینکه در مدت زمان ثبت‌نام نزدیک به ۴۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی در ۱۰ رشته و کارشناسی ارشد در ۸ رشته تحصیلی ثبت نام کرده‌اند تصریح کرد: به دلیل اینکه برخی از دانشجویان طی این مدت موفق به ثبت‌نام نشده بودند ستاد استقبال تصمیم گرفت تا یک روز به مدت ثبت‌نام اضافه کرده تا بر این اساس هیچ دانشجویی از ثبت‌نام عقب نماند.

رییس ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برنامه‌ریزی هدفمند و مشارکت دلسوزانه اعضای ستاد را مهمترین عامل موفقیت این دانشگاه در کسب رضایت مندی درصد بالایی از دانشجویان و خانواده های آنان عنوان کرد و یادآور شد: بطور حتم همیاری و هدایت دانشجو در اولین مراحل ورود و ثبت‌نام می‌تواند دیدی باز و مثبت از مجموعه دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی در خاطر آنها و خانوادهایشان به یادگار بگذارد.

لازم بذکر است از برنامه های جانبی ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه تخصصی دریانوردی و علوم دریایی چابهار می توان به ایجاد غرفه صنایع دستی با هدف آشنایی دانشجویان جدید الورود با توانمندی صنایع دستی چابهار اشاره نمود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.