پیوس: پرسپولیس داربی را می برد

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: نتایج تیم تا اینجا خوب نبوده است و همه ما نگران هستیم ولی من می گویم پرسپولیس داربی را می برد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، فرشاد  پیوس افزود: این اتفاقاتی که الان در فوتبال می افتد برای ما خواب و رویا بود. الان باشگاه خدماتی به بازیکنان می دهد که ما خوابش را هم نمی دیدیم ولی نتایجی رقم خورده که اصلا فکرش را نمی کردیم. با این وجود من اعتقاد دارم پرسپولیس داربی را می برد، چون پتانسیلش را دارد.
وی در توضیح نظر خود تصریح کرد: من نمی توانم به غیر از پیروزی در داربی فکر کنم اما جدای از احساسم، اعتقاد دارم داربی با سایر بازی ها فرق می کند. نمی دانم چرا و چطور؟ اما به دلم افتاده است که پرسپولیس برنده داربی است. گذشته از این، فکر می کنم بچه های تیم هم نمی توانند به غیر از این فکر کنند.
پیوس ادامه داد: پرسپولیس هم بازیکنان جوان دارد که جویای نام هستند و با انگیزه ای که دارند می توانند با سر نترس بازی کنند و هم بازیکنان با تجربه ای دارد که میدان های مختلفی دیده اند و هر یک می تواند تیمی را جمع کند. الان همه این نفرات در یک تیم جمع شده اند، همه جور امکانات هم در اختیار آنها قرار دارد و من فکر می کنم این بازی بهترین فرصت است تا با پیروزی در آن، در مسیری قرار بگیرند که دیگر این روزها را به یاد نیاورند.
آقای گل سابق لیگ ایران در پایان گفت: زمانی که ما فوتبال بازی می کردیم، بچه ها با هزار و یک مشکل در ورزشگاه حاضر می شدند، با این وجود وقتی پیراهن پرسپولیس را به تن می کردیم همه چیز را از یاد می بردیم و با روحیه کامل بازی می کردیم. بازیکنان پرسپولیس باید خودشان را باور کنند و اصلا نباید به این که مشکلی دارند فکر کنند چون هیچ مشکلی در کار نیست.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.