پژمان از خط دفاعی منتقل می‌شود

امیر قلعه‌نوعی برای حضور بازیکنان مورد نظر خود که در اختیار دارد با محدودیت‌هایی روبروست تا بتواند در پست‌های حساس بهترین نفرات خود را برگزیند تا در انتخاب ترکیب این تیم‌موفق عمل کند.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، امیر قلعه‌ نوعی قصد دارد، از نفراتش بهترین استفاده را ببرد و بازیکنان آماده را در بهترین پست‌ها استفاده کند.

گفتنی است، امیر قلعه نوعی در ترکیه و پس از حضور در تمرینات این تیم بعد از بازگشت از اوکراین، شرایط بازیکنان را در پست‌های مختلف مورد بررسی قرار داد و قرار است که تغییراتی در این خصوص رخ دهد.

امیر قلعه‌نوعی که پیش از این اعلام کرده بود، از میان فریدون زندی و ساموئل یک بازیکن را برای پست‌ هافبک دفاعی انتخاب می کند تا وی بتواند در پست تیموریان استقلال را همراهی کند، اما این اتفاق رخ نمی‌دهد زیرا سرمربی تیم استقلال، شرایط را تغییر داده است و قصد دارد از یک مدافع در پست آندو تیموریان، استفاده کند.

سرمربی تیم استقلال، از پژمان منتظری در پست تیموریان استفاده کرده است و از شرایط وی رضایت کامل دارد به همین دلیل این بازیکن گزینه اصلی برای حضور در پست مورد نظر سرمربی تیم استقلال است.

از طرفی پژمان منتظری پیش از این در تیم فولاد خوزستان، در پست‌ هافبک دفاعی به میدان رفته است و با شرایط این پست آشناست و محدودیت نیز ندارد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.