پژمان منتظری و سیدجلال حسینی بازیکنان اخلاق شهرآورد ۷۶

۰۹ام بهمن ،


به گزارش فدراسیون فوتبال -دیدار دو تیم پرسپولیس و  استقلال از سری رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر در تهران برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم استقلال و پرسپولیس تخلفاتی صورت گرفت.  



 برهمین اساس به سبب تخلفات تماشاگران تیم استقلال طبق بندهای ۴ و ۵ ماده ۲۲ آئین نامه انضباطی این باشگاه به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.   به سبب تخلفات تماشاگران تیم پرسپولیس طبق بندهای ۴ و ۵ ماده ۲۲ آئین نامه انضباطی، این باشگاه نیز به پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.  



“اسماعیل حسن زاده ” روز یکشنبه گفت :این دو بازیکن به سبب رفتارهای خوبی که در شهر شهرآورد داشتند ازسوی کمیته انضباطی تقدیر می شوند.

وی همچنین از احضار”محسن مسلمان ” به این کمیته خبر داد وگفت : قطع نظر ازپوزش مسلمان از سوء تفاهم پیش آمده در اطلاعیه ای که توسط باشگاه ذوب آهن ارائه شد- وی باید فردا دوشنبه نهم بهمن ماه در کمیته انضباطی حضور یابد و در خصوص رفتار خود توضیح دهد.

وی درادامه درخصوص تخلفات بازی پرسپولیس و استقلال گفت : از نظرانضباطی به غیر از چند مورد رفتارغیر ورزشی – کارنامه شهرآورد عالی بود که جا دارد از تماشاگرانی که با آرامش کامل و شور و نشاط در ایام هفته وحدت در ورزشگاه آزادی حضور داشته تشکر کنم. 

وی افزود:باتوجه به اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیادراتفاقی مشابه باپرتاب ترقه جریمه مالی سنگینی برای سپاهان درنظر گرفته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز در این خصوص تصمیم جدی می گیرد.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.