پیامک غیر اخلاقی زندگی این زن را سوزاند + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

اوایل مردادماه سال‌جاری زن جوانی با مراجعه به دادسرای خارک تهران پرده از سرنوشت سیاهی برداشت و به بازپرس بیضی‌زاده گفت که از مزاحمت‌های پیامکی یک ناشناس به تنگ آمده است.این زن گفت: دو سال پیش ازدواج کرده‌ام. مدتی است که از شماره اعتباری یک ناشناس پیامک‌های غیراخلاقی برایم ارسال می‌شود. ابتدا تصورم این بود که پیامک اشتباهی فرستاده شده است، توجهی نکردم اما ارســـال این پیامک‌ها ادامه داشت و کار به جایی کشید که پیامک‌های عاطفی جای خود را به پیام‌های کوتاه غیراخلاقی داد.

پیامک غیر اخلاقی زندگی این زن را سوزاند + تصویر

وی افزود: من که از ترس لطمه خوردن زندگی زناشویی‌ام ماجرا را از همسرم پنهان می‌کردم تلاشم این بود تا خودم مزاحم را پیدا کنم و بخواهم دست از مزاحمت‌هایش بردارد اما موفق نشدم و مرد مزاحم گاه و بیگاه پیامک می‌فرستاد یا تماس تلفنی داشت و سکوت می‌کرد و هر وقت از وی می‌خواستم که خودش را معرفی کند همیشه سکوت می‌کرد، نمی‌دانستم زن است یا مرد! دو ماه گذشت و ماجرا را با همسرم مطرح کردم، وقتی شنید خیلی ناراحت شد.

زن جوان گفت: پیامک‌های غیراخلاقی فرد مزاحم زندگی‌ام را بشدت دچار بحران کرده و وضعیت روحی و روانی‌ام را به هم ریخته و آبروی خانوادگی‌ام را به بازی گرفته است. وقتی دیدم چاره‌ای‌نیست برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت و فروپاشی زندگی‌ام تصمیم گرفتم شکایت کنم و حالا خواستار ردیابی مزاحم پیامکی هستم.

با ادعاهای زن جوان، تماس‌های تلفنی و پیامک‌های کوتاه تحت کنترل قرار گرفت و عامل ایجاد مزاحمت تلفنی که در همسایگی خانه پدر این زن زندگی می‌کرد، دستگیر شد.مرد مزاحم که ناصر نام دارد ابتدا خود را بی‌گناه دانست اما وقتی دید بازپرس و پلیس مدارکی دارند که وی عامل ارسال پیامک‌های غیراخلاقی به زن همسایه است، چاره‌ای جز اعتراف ندید.

وی به بازپرس بیضی‌زاده گفت: من قصد ایجاد مزاحمت تلفنی نداشتم اما یک روز خیلی اتفاقی که از پله‌های آپارتمان پایین آمدم، با قبض تلفن همراه‌های همسایگان که روی تابلو نصب شده بود روبه‌رو شدم، وقتی قبض‌ها را برداشتم قبض زن همسایه را دیدم و وسوسه شدم تا پیامک عاشقانه بفرستم که بعد به سمت پیام‌های غیراخلاقی رفتم و حالا بشدت از کارهای خودم پشیمان هستم و تقاضای عفو و بخشش دارم.بنابر این گزارش، مزاحم پیامکی روانه زندان شده است و تحقیقات برای افشای دیگر اقدامات مشابه وی ادامه دارد که بسیار جنجالی است.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.