پیام تبریک مدنی به مدیرعامل تازه گروه صنعتی “ایران خودرو”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

سعید مدنی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی انتصاب مهندس هاشم یکه زارع را به سمت مدیرعاملی گروه صنعتی ایران خودرو تبریک گفت.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایپانیوز؛ متن پیام تبریک مهندس مدنی بدین شرح است:

باسمه تعالی

جناب آقای مهندس هاشم یکه زارع

مدیرعامل محترم گروه صنعتی ایران خودرو

صنعت خودروسازی ایران در یک سال اخیر با مشکلاتی بی سابقه مواجه شده است که همت و تلاش همه صنعت گران این حوزه تاکنون توانسته خودروسازی کشور را زنده و پویا نگاه دارد .

در این میان همکاری، هم اندیشی و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود را می توان تنها راه نجات این صنعت از مهلکه اخیر دانست و توانمندی هایی که در خودروسازان کشور وجود دارد میتواند تکمیل کننده علاج این درد محسوب شود.

سایپا و ایران خودرو اکنون بیش از هر زمانی نیازمند همکاری بوده و پشتیبانی یکدیگر را طلب می کنند، بی تردید ایفای این نقش تاریخی سعادتی است که نصیب جنابعالی شده است تا به پشتیبانی دولت تدبیر و امید و همت و تلاش کلیه همکاران پرتلاش صنعت خودروسازی ایران به ویژه تلاشگران گروه صنعتی ایران خودرو به آن دست یابید.

اینجانب به نمایندگی از کلیه همکاران عزیزم در گروه خودروسازی سایپا انتصاب جنابعالی که از مدیران توانمند و با تجربه صنعت کشور میباشید را به سمت مدیرعاملی گروه صنعتی ایران خودرو تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه لطف ایزد منان و تلاش و پشتیبانی تمامی عوامل دخیل در صنعت خودرو کشور در این مسیر دشوار موفق و موید باشید.

سعید مدنی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.