پیام جدید آیت الله وحید خراسانی به شیعیان: مملکت اگر مملکت شیعه است، روز شهادت زهرا(س) باید یکپارچه شیون باشد

او سپس ضمن توضیح در مورد اسناد حدیث مذکور بیان کرد: از آنجا که اولین شخص که وارد بهشت می شود حضرت خاتم (ص) است ایشان می خواهد به دنیا بفهماند که آن کس که اول داخل بهشت می شود من هستم منتهی در قالب زهرا (س).

به گزارش شفقنا، مرجع بزرگ شیعیان اظهار کرد که بر اساس فرموده قرآن، پیامبر (ص) کسی است که «ماینطق عن الهوی» (یعنی از روی هوی سخن نمی گوید) و آن حضرت بر اساس اسناد مورد اتفاق عامه و خاصه فرموده است: «فاطمه بضعه منی فمن اغضبها فقد اغضبنی فمن ابغضنی فقد ابغض الله» . (فاطمه پاره تن من است هرکس اورا بیازارد مرا آزرده است و هرکس مرا بیازارد خدا را آزرده است).

او پس از توضیحات مبسوط علمی در خصوص حدیث مذکور گفت: چون حضرت فاطمه (س) پاره ای از پیامبر(ص) است پس روز شهادت حضرت زهرا (س) روز شهادت خاتم الانبیاء (ص) است و روزی است که باید جنازه پیامبر(ص) تشییع شود.

وحید خراسانی خطاب به همه مسلمانان به ویژه شیعیان بیان کرد: هر مسلمانی که به خدا و پیامبر(ص) ایمان دارد باید رفتارش در روز سوم جمادی الثانی با عزای فاطمه زهرا(س) همان رفتاری باشد که در عزای رحلت رسول خدا (ص) انجام می دهد.

آیت الله العظمی وحید خراسانی در بخش مهم بیانات خود شیعیان را مورد خطاب قرار داد و وظیفه ویژه ای به آنها اختصاص داد بدین بیان که مملکت اگر مملکت شیعه است روز سوم جمادی الثانی باید یکپارچه شور و شیون باشد باید آتشی در عزای زهرا (س) برپا شود. اگر امیرالمومنین (ع) با شنیدن خبر شهادت همسرش غش کرد مملکت علی (ع) باید چه کند!

/۶۲۶۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.