پیام رهبری در تقدیر از مدال آوران پارالمپیک

در پی موفقیت‌های جانبازان و معلولان کشورمان در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۱۲ و همچنین در پاسخ به نامه رییس‌ کمیته ملی پارالمپیک، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از افتخار ‌آفرینی‌های آنان قدردانی کردند.

ایسنا: در پی موفقیت‌های جانبازان و معلولان کشورمان در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۱۲ و همچنین در پاسخ به نامه رییس‌ کمیته ملی پارالمپیک، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از افتخار ‌آفرینی‌های آنان قدردانی کردند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

“بسمه تعالی

قهرمانان عزیز جانباز و معلول

افتخاراتی که در مسابقات جهانی به دست آوردید، مایه خرسندی و سرافرازی و شادمانی ملت ایران است. صمیمانه از همه شما تشکر می‌کنم. پایبندی‌هایی که به ارزش‌ها و احکام اسلامی نشان دادید نیز درخور قدردانی و سپاس جداگانه است.

خداوند همواره شما را سربلند بدارد.

سیّد علی خامنه ای

۱۹/شهریور ماه/″

خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک در نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به موفقیت‌های کاروان ورزشی پارالمپیک نوشته بود:

فرزندان شما در کاروان ورزشی شهید رییس‌علی دلواری با شعار توکل، تلاش، میثاق با شهدا و با مدد گرفتن از شهدای انقلاب اسلامی و خانواده‌های معظم ایشان که چشم و چراغ ملت ایران هستند، پس از پیروزی‌های غرورآفرین جوانان این مرز و بوم در بازی‌های المپیک، در مسابقات پارالمپیک نیز با حفظ اصول کرامت ایرانی، اسلامی توانستند مجدداً به پیروزی‌های بزرگی دست پیدا کنند.

خداوند بزرگ و مهربان را شاکریم و خوشحالیم از این‌که موجبات شادی حضرتعالی و مردم عزیز جمهوری اسلامی ایران فراهم آمد.

بر خود لازم می‌دانم از مساعدت‌های بی‌دریغ دولت جمهوری اسلامی و مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی نمایم.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.