پیام صوتی رهبر داعش به روسیه و آمریکا


پورتال خبری ممتاز نیوز:به نقل از رویترز، در پیام صوتی منتشر شده از سوی ابوبکر بغدادی در توئیتر او تاکید کرد که حملات هوایی روسیه و ائتلاف به رهبری آمریکا علیه داعش در تضعیف داعش شکست خورد. پیام صوتی رهبر داعش به روسیه و آمریکا

وی گفت:” یقین داشته باشید که الله، بندگان مومن خود را کمک خواهد کرد و بشارت شما را که حال دولت تان خوب است. هر چقدر جنگ علیه دولت اسلامی افزایش یابد و رنج ها بیشتر شود مقاومت آن بیشتر خواهد شد.”

گروه مسلح “دولت اسلامی” معروف به داعش هم اکنون سرزمین های زیادی را در سوریه و عراق تصرف کرده است.

رویترز نوشته است که نتوانسته صحت این پیام صوتی منتشر شده را تایید کند. این پیام در صفحات توئیتر که معمولا خبرها و بیانیه های داعش را منتشر می کند منتشتر شده است.

رهبر داعش در این پیام همچنین از تلاش های عربستان سعودی برای تشکیل ائتلاف میان شماری از کشورهای اسلامی و عربی برای جنگ علیه داعش انتقاد کرد و گفت که اگر این ائتلاف، اسلامی است برایت خود را از حاکمان یهودی و صلیبی هایش اعلام می کرد؛ اگر ائتلاف اسلامی بود، هدف خود را قتل یهودیان و آزادسازی فلسطین قرار می داد.

به نظر می رسد آخرین پیام منتشر شده بغدادی ماه می گذشته بود. تاکنون بارها خبرهایی را درباره کشته یا زخمی شدن او منتشر شده بود.

البغدادی همچنین تهدید کرد به اسرائیل حمله خواهد کرد و فلسطین گورستان یهودیان خواهد بود.وی ضمن اعتراف به اینکه داعش مناطقی را از دست داده است وعده داد آمریکا و روسیه هزینه حملات علیه داعش را خواهند پرداخت.این نخستین پیام صوتی ابوبکر بغدادی بعد از ۷ ماه است.وی افزود: ما هیچ وقت فلسطین را فراموش نکرده ایم. به زودی نیروهای ما به فلسطین خواهند رسید. روزی که شما آن را دور می بینید و ما زود.

ابوبکر بغدادیخطاب به اسرائیلی ها گفت که  دولت اسلامی داعش  روز به روز به فلسطین نزدیک و نزدیک تر می شود. حسابکشی شما نیز سخت خواهد شد. فلسطین سرزمین و خانه و خاک شما نخواهد بود. خداوند شما یهود را در فلسطین قرار داده است تا مسلمانان شما را بکشند.

رهبر داعش ادامه داد: هر کسی از آمریکا، اروپا و یهود در جنگ با دولت اسلامی داعش مشارکت کند هزینه بالایی پرداخت خواهد کرد و بابت کارهای خود پشیمان خواهند شد. این جنگ فقط جنگ صلیبی نیست بلکه جنگ واحد است. جنگ همه کفار علیه همه مسلمانان است.

البغدادی اضافه کرد: ملت های کفار و یهود جرائت آمدن به جنگ زمینی برای رویارویی با شماری از مجاهدان را ندارند زیرا آنها در افغانستان و عراق ادب شدند. آنها قطعا می دانند که چه در انتظار آنهاست. آنها می دانند که جنگ آخر است و پس از آن ما به آنها حمله خواهیم کرد و نه آنها به ما.با اخبار بین الملل سایت خبری ممتاز نیوز همراه باشید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.