پیام لاریجانی به سید حسن نصرالله و رییس مجلس لبنان

به گزارش ایرنا از بیروت، در بخشی از پیام لاریجانی به همتای لبنانی وی آمده است: خرسندم از جانب خود و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، سالروز پیروزی مقاومت مردم مظلوم لبنان را در جنگ نابرابر ۳۳ روزه، که به شکست خفت‌بار رژیم صهیونیستی و عوامل آن در منطقه انجامید، به جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان و ملت عزیز لبنان صمیمانه تبریک و تهنیت گویم.

لاریجانی تاکید کرده است: بدون شک این پیروزی بزرگ که در سایه جانفشانی شهدای عزیز مقاومت، پایداری مردم و وحدت همه گروه‌ها و احزاب مقاومت میسر شد، سرآغازی برای پیروزی‌های بزرگ‌تر خواهد بود.

نبیه بری نیز در این دیدار از نقش جمهوری اسلامی ایران در کمک به لبنان در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی تقدیر و تشکر کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز به اهمیت پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی اشاره و آن را ضربه جدی بر طرحهای آمریکائی و صهیونیستی علیه ملل منطقه و محور مقاومت ارزیابی نمود.

لاریجانی در پیام دیگری خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با تبریک این پیروزی به ایشان و مجاهدان عرصه جهاد و شهادت، تاکید کرده است: پیروزی دلاورانه و قهرمانانه نیروهای مقاومت در آن روزهای افتخار، خط بطلانی بر کارآمدی انبوه سلاح‌های مدرن و مرگبار، در برابر صبر و ایمان ملتی پایدار بود.

در پایان این پیام آمده است: ضمن تبریک مجدد سالگرد این پیروزی راهبردی و مستمر به جنابعالی و تمامی رزمندگان و مقاومت‌پیشگان جهاد و شهادت، برای شهدا ، رحمت الهی و برای مجروحین شفای دائمی و برای رزمندگان نصرت نهایی، از درگاهش مسئلت می‌نمایم.

خاور**۱۰۳۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۹۰۹۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.