پیروزی استقلال در روز بازگشت فرهاد

۲۵م دیماه ،

تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر مس کرمان و کاپیتانی فرهاد مجیدی به صدر جدول بازگشت.

ممتازنیوز: آخرین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر امروز از ساعت ۱۵:۱۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور ۸ هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) بین دو تیم استقلال و مس کرمان برگزار شد که استقلال ۲ بر یک برابر مس کرمان به پیروزی رسید.

آرش برهانی در دقیقه ۲۵ و ۵۷ برای استقلال گلزنی کرد. آرش با این گل با ۹۱ گل زده بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال شد پیش از این علی جباری با ۸۹ گل زده این عنوان را در باشگاه استقلال در اختیار داشت.

مصطفی شجاعی در دقیقه ۵۵ گل مس کرمان را به ثمر رساند.

فرهاد مجیدی در دقیقه ۶۰ برای اولین مرتبه در لیگ دوازدهم به میدان آمد و مجتبی جباری هم به محض ورود او به میدان بازوبند کاپیتانی را به او تقدیم کرد. استقلال امروز با شکست مس و کاپیتانی مجیدی و گلزنی‌ تاریخی برهانی و با ۴۱ امتیاز به صدر جدول بازگشت.

همرنگ بودن پیراهن مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال با بازیکنان سبب شد که این بازی با ۱۰ دقیقه تاخیر آغاز شود.

محسن ترکی داور مسابقه به استوان باتس از مس کرمان و فرهاد مجیدی، جواد نکونام از استقلال کارت زرد نشان داد.

مس کرمان هم با ۲۸ امتیاز در رده یازدهم باقی‌ماند. لوکا بوناچیچ از زمانی که به مس کرمان آمده است هنوز بردی به دست نیاورده است.

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، حسن اشجاری، علی حمودی، جواد نکونام، جی لوید ساموئل، مجتبی جباری،( از دقیقه ۹۲ میثم بائو) خسرو حیدری، فرزاد حاتمی( از دقیقه ۶۱ فرهاد مجیدی) و آرش برهانی( از دقیقه ۷۴ سید ایمان موسوی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب مس کرمان:

آرمان شهداد نژاد، شجاع خلیل‌زاده، استوان باتس، پویا سیف‌پناهی، مسعود نظرزاده( از دقیقه ۸۲ شهرام گودرزی)، فرزاد حسین‌خانی، مهرداد کریمیان، مصطفی شجاعی، احمد حسن‌زاده( از دقیقه ۴۶ کیوان امرایی)، منصور تنهایی( از دقیقه ۴۶ ایوان پتروویچ) و رضا عنایتی

سرمربی: لوکا بوناچیچ

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.