پیروزی راحت تیم ملی والیبال نشسته ایران در برابر رواندا

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، در این دیدار که پنجشنبه شب و در سالن والیبال مجموعه ورزشی اکسل لندن برگزار شد، تیم ملی کشورمان موفق شد در یک بازی راحت، سه بر صفر حریف خود را از پیش رو بردارد.

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در این بازی در سه گیم متوالی و با حساب ۲۵ – ۱۱، ۲۵ – ۶ و ۲۵ – ۸ بر حریف آفریقایی خود غلبه کرد.

تیم کشورمان با ترکیب مجید لشگری، ناصر حسن پور، محمد خالقی، احمد ایری، جلیل ایمری (کاپیتان) و سعید ابراهیمی و با هدایت هادی رضایی به عنوان سرمربی و فرید صائبی به عنوان مربی، نخستین دیدار خود را در گروه دوم مسابقات پارالمپیک با موفقیت پشت سر گذاشت.

تیم والیبال نشسته ایران در ادامه این مسابقات عصر روز شنبه آینده به مصاف چین می رود و در روزهای دوشنبه و سه شنبه آینده نیز به ترتیب با برزیل و بوسنی دیدار می کند.

جمهوری اسلامی ایران یکی از پرافتخارترین کشورها در رشته والیبال نشسته می باشد و تاکنون فاتح پنج دوره بازیهای پارالمپیک شده است.

گفتنی است رقابت های والیبال نشسته بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن، با حضور ۱۰ تیم برگزار می شود که تیم های انگلیس، مصر، روسیه، آلمان و مراکش در گروه یک و بوسنی، برزیل، رواندا، چین و ایران در گروه دوم قرار گرفته اند.

اروپام**۱۵۹۲**۳۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۱۳۷۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.