پیروزی رحیمی مقابل گنادی تولبیا نایب قهرمان جهان کمیل قاسمی بعد از شیماروف، فاتح چاکراوغلو را هم شکست داد

به گزارش ایرنا از فدراسیون کشتی، در ادامه کار کشتی گیران کشورمان در مسابقه های بین المللی اسپانیا، عصر امروز (شنبه) حسن رحیمی و کمیل قاسمی موفق شدند در مرحله نیمه نهایی به ترتیب مقابل گنادی تولبیا کشتی گیر کهنه کار موناکویی و دارنده مدال نقره جهان و فاتح چاکراوغلو دارنده مدال طلای اروپا از ترکیه به پیروزی رسیده و راهی دیدار پایانی شدند.

کمیل قاسمی در وزن ۱۲۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل آلکسی شیماروف کشتی گیر روسی الاصل تیم بلاروس و دارنده مدال طلای جهان و چند مدال اروپایی در دو وقت با نتایج مشابه یک بر صفر در کلینچ به پیروزی دست یافت.

کشتی گیر وزن ۱۲۰ کیلوگرم تیم کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف فاتح چاکراوغلو کشتی گیر کهنه کار ترکیه ای رفت و با شکست دارنده مدال طلای اروپا به دیدار فینال راه یافت.

چاکراوغلو در کشتی قبلی خود از سد ‘اسماعیل الدوسکی’ کشتی گیر مصری گذشت.

رضا یزدانی کشتی گیر وزن ۹۶ کیلوگرم کشورمان که در دور نخست حریفی از اسپانیا را مغلوب کرده بود، در دور دوم نیز کشتی گیری از مصر را شکست داد.

یزدانی در مرحله نیمه نهایی نیز از سد کشتی گیری از ترکیه گذشت و راهی دیدار پایانی شد.

احسان لشکری در وزن ۸۴ کیلوگرم در دور نخست مقابل دانیال دیاز از ونزوئلا نفر اول رقابت های گزینشی المپیک در چین در سه وقت به پیروزی رسید.

در این مسابقه، وقت نخست با کلینچ به سود این حریف به پایان رسید اما در وقت های دوم و سوم لشکری با نتیجه ۴ بر یک و ۲ بر صفر به برتری رسید.

لشکری در دور دوم نیز مقابل بینیچی از ترکیه در سه وقت به پیروزی رسید. وقت اول این کشتی به کلینچ کشیده شد اما نماینده کشورمان در وقت های دوم و سوم به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله از سد محمداف کشتی گیر بلاروسی گذشت و راهی دیدار پایانی شد.

حسن رحیمی در وزن ۵۵ کیلوگرم در دور نخست، مک فارلان از انگلیس را در دو وقت شکست داد و در دور دوم مک کینا دیگر نماینده این کشور را در دو وقت مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

گنادی تولبیا کشتی گیر کهنه کار مولداویایی و دارنده مدال نقره جهان و برنز اروپا که مدتی است برای کشور موناکو کشتی می گیرد، حریف رحیمی در دیدار مرحله نیمه نهایی بود که رحیمی

از سد وی نیز گذشت تا راهی دیدار فینال شود.

مسعود اسماعیل پور در وزن ۶۰ کیلوگرم در دور نخست فارغ از مصر را در دو تایم مغلوب کرد.وی در دور دوم نیز در دو تایم از سد آشیروف از قزاقستان گذشت تا در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار کشتی گیران پرو و مکزیک روبرو شود.

صادق گودرزی در وزن ۷۴ کیلوگرم در دور نخست حاجی یف کشتی گیر روسی الاصل تیم فرانسه را در دو تایم با نتایج مشابقه ۶ بر صفر شکست داد. وی عصر امروز در دور دوم کشتی گیر پرویی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. گابور هاتوش کشتی گیر المپیکی مجارستان و دارنده چند مدال قهرمانی اروپا و علی شعبان اف کشتی گیر المپیکی بلاروس در گروه گودرزی حضور دارند.

مهدی تقوی در وزن ۶۶ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم عصر امروز عثمانی از فرانسه را در دو وقت شکست داد و وی نیز راهی مرحله نیمه نهایی شد.

طبق برنامه اعلامی مسوولان برگزاری رقابت ها مسابقات رده بندی و فینال این مسابقات بین المللی صبح فردا (یکشنبه) برگزار می شود.

رقابتهای کشتی جایزه بزرگ مادرید با حضور ۸۰ کشتی گیر المپیکی از ۴۲ کشور دنیا از امروز شنبه و به مدت دو روز در سه رشته در شهر مادرید پایتخت اسپانیا برگزار می شود.

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **‌

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۸۲۸۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.