پیشرفته ترین ابر دوچرخه جهان به بازار عرضه شد

پیشرفته‌ترین دوچرخه تکنولوژیکی جهان به نام One-77 با قیمتی بالغ بر ۴۰ هزار دلار به بازار عرضه شد.
خبرگزاری ایسنا: پیشرفته‌ترین دوچرخه تکنولوژیکی جهان به نام One-77 با قیمتی بالغ بر ۴۰ هزار دلار به بازار عرضه شد.

این ابردوچرخه بسیار پیشرفته نام خود را از خودروی فوق پیشرفته شرکت Aston Martin گرفته است.

یک تیم ۱۵ نفره از مهندسان و متخصصان شرکت Factor Bikes بیش از یک سال زمان برای طراحی دوچرخه One-77‌ زمان صرف کردند و نخستین نمونه این دوچرخه ظرف مدت دو هفته ساخته و اوایل ماه جاری میلادی روانه بازار شد.

عکس

دوچرخه One-77‌ مجهز به یک رایانه آنبورد (on-board)‌ و یک صفحه نمایش لمسی است که می تواند ۱۰۰ آیتم موضوعی مختلف از جمله اطلاعات سرعت، دما، میزان قدرت و حتی ضربان قلب، تنفس و دمای بدن ورزشکار را محاسبه کند

امکان دریافت و ارسال داده ها بر روی تلفن همراه هوشمند یا سایر دستگاه ها از طریق بلوتوث، از دیگر امکانات این دوچرخه پیشرفته است.

عکس

«سیمون رابرتز» مدیر پروژه تأکید می کند: قطعات الکترونیکی بسیار پیشرفته ای در ساخت این دوچرخه بکار رفته است و قطعات تعبیه شده در دسته برای محاسبه ضربان قلب، دما، رطوبت و ارتفاع عمل می کنند.

دوچرخه One-77‌ یکی از گراقیمت ترین دوچرخه های جهان نیز محسوب می شود، اما این شرکت به تازگی چهار سفارش جدید از کشورهای برزیل، ژاپن و استرالیا دریافت کرده است.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تنها ۷۷ دستگاه از این مدل دوچرخه ساخته خواهد شد و محققان این شرکت در حال کار بر روی نسل جدید دوچرخه ای هستند که تا پایان سال جاری میلادی روانه بازار می شود.

طبقه بندی: اخبار آی تی, اختراعات جدید   |   تعداد بازدید: ۱۰۱ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , تکنولوژی, دوچرخه, دوچرخه تکنولوژیکی جهان, عکس


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.