پیشنهاد آیت‌الله مکارم‌شیرازی به سلحشور

فرج‌الله سلحشور گفت: طی دیداری که با آیت‌الله مکارم شیرازی داشتم، ایشان پیشنهاد کردند سریال زندگی «علامه مجلسی» را بسازم.

فرج‌الله سلحشور گفت: طی دیداری که با آیت‌الله مکارم شیرازی داشتم، ایشان پیشنهاد کردند سریال زندگی «علامه مجلسی» را بسازم.

به گزارش فارس، «فرج‌الله سلحشور» با اشاره به دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی، گفت: در این ملاقات که پس از تماس تلفنی از سوی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی انجام شد، ایشان فرمودند که دیداری با مسئولان استان اصفهان داشته‌اند و آنجا صحبت از ساخت سریالی با محوریت زندگی آیت‌الله علامه محمدتقی مجلسی شده است. ایشان ادامه دادند که حتی اعتقاد من این است که شأن ایشان از حضرت عبدالعظیم حسنی برای تشیع کمتر نیست و این مقام عالی‌قدر باید به ایران و دنیا شناسانده شود. در نهایت نیز ما به نتیجه رسیدیم که این امر را برعهده شما بگذاریم.

سلحشور تصریح کرد: بنده هم پیشنهاد ایشان را پذیرفتم و بنا بر این شده که مقدمات کار را فراهم کنیم. در حال حاضر نیز کار مطالعه و تحقیق آغاز شده تا طرح کلی فیلمنامه نوشته شود و برآورد مالی صورت گرفته و قرارداد منعقد شود.

سلحشور درباره اینکه کدام بخش از زندگی علامه مجلسی برای ساخت مد نظر شماست؟ اظهار داشت: هنوز هیچ کتاب و جزوه‌ای از زندگی ایشان نخوانده‌ام و هیچ ارزیابی ندارم، اما به طور حتم زندگی پدر بزرگوار ایشان و همچنین شیخ بهایی نیز در این کار گنجانده خواهد شد.


عصر ایران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد:

    یعنی سریال حضرت موسی که مطمئناً مثل یوسف پیامبر برترین و پرطرفدار ترین سریال تاریخ ایران خواهد بود و مردم این سریال را بیشتر دوست دارند را به زندگی علامه مجلسی که مردم علاقه ای به دیدن این سریال ندارند ترجیح می دهید؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.