پیشنهاد جالب توجه سایپا به فرهاد مجیدی!

فرهاد مجیدی، مهاجم سابق تیم استقلال شرایط مشخصی ندارد این بازیکن قصد حضور در استقلال را داشت اما مخالفت امیر قلعه نوعی، باعث شد که وی در این امر ناکام شود اما وی با پیشنهاد تیم سایپا روبرو است.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، اعضای تیم استقلال تمایل زیادی داشتند که این مهاجم جذب شود اما این اتفاق رخ نداد مخالفت امیر قلعه نوعی مانع از این امر شد.

این در حالی است که فرهاد مجیدی مهاجم تیم استقلال از سوی مسئولان سایپا پیشنهاداتی را دریافت کرده است و قرار به این است که وی با پذیرش پیشنهاد این باشگاه فصل بعد را در لیگ ایران سپری کند.

این در حالی است که پیش از این تراکتور سازی، مس کرمان ، سپاهان و حتی ملوان خواستار حضور مجیدی در تیم خود شدند اما، فرهاد مجیدی به تمامی این پیشنهادات پاسخ منفی داده است.

از طرفی وی اعلام کرده است که برای سال آینده خود برنامه ای ندارد زیرا ممکن است از فوتبال کناره گیری کند و در هیچ باشگاهی به میدان نرود.

وی قرار بود برای حضور در استقلال به ایران سفر کند و در تهران بماند اما اعلام کرده است پس از منتفی شدن، حضورش در استقلال تمایلی به حضور در لیگ ایران ندارد.

وی با اینکه دوستی نزدیکی با برخی مسئولان در لیگ ایران دارد اما تمایلی برای حضور در تیم های دیگر لیگ ندارد ، از طرفی وی معتقد است که در صورت حضور در تیم دیگری به جز استقلال وی حاضر نیست در مقابل استقلال در دیدارهای مقابل به میدان برود و این موضوع برای این بازیکن محدودیت ایجاد می کند و این مهاجم قصد ندارد با شرایط خاصی در تیم های دیگر به میدان برود.

از طرفی وی اعلام کرده است در صورت متقاعد کردن خود مدتی از فوتبال دور می ماند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.