پیشنهاد هنگفت روس ها به مانچینی

منابع خبری در روسیه مدعی شده اند که مانچینی با مربیگری تیم ملی این کشور موافقت کرده است.

گفته می شود روسیه قصد دارد قراردادی شش ساله با مانچینی امضا کند تا او را تا زمان برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ به میزبانی همین کشور نگه دارد.

اما مقامات باشگاه منچسترسیتی چنین ماجرایی را تکذیب کرده و می گویند که این مربی ایتالیایی قرار است امروز (یکشنبه) در اردوی تدارکاتی پیش از فصل سیتی در اتریش به بازیکنان بپیوندد و به زودی نیز قراردادش را تمدید خواهد کرد.

مانچینی در فصل گذشته موفق شد منچسترسیتی را برای اولین بار از سال ۱۹۶۸ تا کنون به قهرمانی در مسابقات لیگ برتر انگلیس برساند اما فقط یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده است.

یکی از وب سایت های ورزشی روسیه ادعا کرده است که مانچینی پیشنهاد ۶ میلیون پوند در سال فدراسیون روسیه را پذیرفته و قرار است در چند روز آینده قرارداد خود را نهایی کند.

روسیه در این صورت باید مبلغ حدود ۱۶ میلیون پوند را نیز به عنوان غرامت به سیتی پرداخت کند.

این در حالیست که سیتی قراردادی سه ساله به مبلغ ۵ میلیون پوند در سال به این مربی پیشنهاد کرده است اما ظاهرا مانچینی قراردادی طولانی مدت تر و در عین حال کنترل نقل و انتقالات باشگاه را هم می خواهد.

گرچه مانچینی توانسته در دو فصل پیاپی قهرمانی در جام حذفی و همچنین لیگ برتر را برای سیتی به ارمغان ببرد اما در درون باشگاه اختلاف نظرهایی در مورد او به خاطر افزایش قدرتی که پیدا کرده است وجود دارد. برخی نیز از مخالفت او با طولانی شدن تور پیش از فصل تیم به آسیا که منجر به افزایش شهرت جهانی سیتی می شود، ناراضی هستند.

بنابراین گزارش، یکی دیگر از گزینه های روسیه برای مربیگری تیم ملی این کشور ‘پپ گواردیولا’ سرمربی خوشنام و سابق بارسلونا است.

ورزشی**۹۱۲۶**۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۸۷۸۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.