پیشنهاد ۱۴ میلیون پوندی آرسنال برای هافبک بایرن/ ونگر: تیم من کم‌بنیه است

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال جهان – آرسن ونگر سرمربی آرسنال به دنبال خرید لوئیز گوستاوو هافبک بایرن مونیخ است.

به گزارش ممتاز؛‌ او که بالاخره طی چند روز قبل پذیرفت که آرسنال باید در فصل نقل و انتقالات دست به جیب شود، حاضر است ۱۴ میلیون پوند برای این بازیکن برزیلی بپردازد.ونگر که کم کم دارد از تلاشش برای خرید لوئیس سوارز مهاجم لیورپول ناامید می گردد، پذیرفته که تیمش برای درخشش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان به اندازه کافی قوی نیست. آرسنال تا اینجا تابستان بی سر و صدایی را پشت سر گذاشته و تنها خرید آنها «یحیی سانوگو» مهاجم جوان فرانسوی بوده.

ونگر در مقابل خبرنگاران، علاقه آرسنال به خرید گوستاوو را تایید کرد، بازیکنی که در اولین بازی بایرن مونیخ در بوندسلیگا غایب بود. اما مربی فرانسوی خبرهایی که در مورد عقد قرارداد با این بازیکن انتشار یافته را رد کرد و گفت: «هیچ چیز قطعی نشده.»

ونگر صراحتا به مدیران باشگاه گفت که چند بازیکن می خواهد: «این فصل حدود ۵۵ بازی خواهیم داشت. برای این منظور مقداری کم بنیه هستیم. البته من خوشبین هستم. این برای اولین بار طی سال‌های اخیر است که ما همه بازیکنان مهم خود را در تیم حفظ کرده‌ایم.» توپچی ها در راه خرید گوستاوو ۲۶ ساله رقیبانی مثل چلسی و ولفسبورگ را هم دارند اما پیشنهاد آرسنال به مراتب چشمگیر تر از دو رقیب دیگر است. گوستاوو که ۱۰ بازی ملی در کارنامه دارد و در جام کنفدراسیون‌های امسال نیز در قهرمانی تیم ملی برزیل مشارکت داشت، احتمالا تا هفته آینده قرارداد خود را با آرسنال یا هر تیم تازه دیگری قطعی می کند. اولین بازی آرسنال در لیگ برتر مقابل استون ویلا و در ورزشگاه خانگی خود خواهد بود. ونگر که بعد از برد ۳-۱ تیمش مقابل منچسترسیتی در دیداری دوستانه که در فنلاند برگزار شد، حرف می زد، به موضوع خرید لوئیس سوارز هم اشاره کرد: «اگر قرار بود به حرف دیگران در این مورد گوش کنم تا حالا از خرید او (سوارز) دست کشیده بودم. ولی ما کاری که فکر می کنیم درست است را انجام می‌دهیم.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.