پیشکسوتان بدون چشم‌داشت مدیران در قاب موسسه جای گیرند

۱۲م اسفند ،

بررسی عملکرد موسسه هنرمندان پیشکسوت/۴

استاد محمد از نگاه خیر مسئولان تئاتر کشور در توجه بیشتر به پیشکسوتان قدردانی کرد و گفت: امیدوارم حرکت موسسه هنرمندان پیشکسوت مستدام بوده و هنرمندانی که باید به این موسسه بپیوندند بدون منت و چشمداشت مدیران در قاب آن جای گیرند.

محمود استاد محمد که اینروزها با بیماری سرطان استخوان دست و پنجه نرم می‌کند در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، با اشاره به لزوم حمایت‌های بیشتر از موسسه هنرمندان پیشکسوت درمسیر تبیین اهداف و برنامه‌های جاری اظهار داشت: مسئله اصلی هنر است و شاید آنچه سبب تشکیل چنین موسسه‌هایی شده است بیش از خودِ پیشکسوتان، لزوم تقدیر از جایگاه والایی است که فضیلت هنر به آنان هدیه کرده است.

استادمحمد با اشاره به پیشینه بلند ایرانیان در اهمیت به جایگاه رفیع هنرمندان نامی و پیشکسوت افزود: جای تعجب نیست که امروز موسسه هنرمندان پیشکسوت برای حمایت و همراهی با نسل قبل هنر کشور وارد عمل شده؛ سبقه هنردوستی کشورمان می‌گوید که۳۰۰۰سال پیش هم ایرانیان پیشکسوتی را ارج می‌نهادند.

تقدیر شود؛ اما نه از هنری که بر سر هر بازار می‌فروشند

نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر ادامه داد: بار معنایی واژه حمایت در راستای تحقق اهداف موسسه هنرمندان پیشکسوت بسیار سنگین است که البته به عقیده من پیر و جوان هم نمی‌شناسد. تقدیر از هر هنرمندِ بافضیلت، کاری بس پسندیده است اما نه از هنری که بر سر هر بازار می‌فروشند و یا صدها نفری که سایر رسانه‌های تصویری روزانه معرفی می‌کنند که اینروزها تعدادشان هم کم نیست.

استاد محمد از نگاه خیر مسئولان تئاتر کشور در انجام امورِ توجه بیشتر به پیشکسوتان قدردانی کرد و گفت: امید است آغاز حرکت موسسه هنرمندان پیشکسوت مستدام بوده و هنرمندانی که باید به این موسسه بپیوندند بدون منت و چشمداشت مدیران در قاب آن جای گیرند.

این پیشکسوت تئاتر در پایان دربارهٔ وضعیت جسمانی خود بیان کرد: هم‌اکنون مشغول طی مراحل شیمی درمانی هستم و امیدوارم با دعای خیر مردم وضعیت جسمانی‌ام بهتر شود؛ این روزها تنها آرزوی من این است که بار دیگر پایم را در یک پلاتوی تمرین بگذارم و تئاتری را به صحنه آورم.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.