پیش بینی نتایج فوتبال آنلاین؛ اعلام نتایج هفته نوزدهم

۱۱م دیماه ،

پیش بینی نتایج فوتبال آنلاین؛ اعلام نتایج هفته نوزدهم

فوتبال آنلاین : در پیش بینی نتایج فوتبال آنلاین به صورت رایگان ثبت نام کنید،پیش بینی کنید و جایزه بگیرید.

فوتبال آنلاین :

پیش بینی نتایج فوتبال آنلاین از امروز پذیرای هواداران این ورزش پر هیجان می باشد.کافی است ورودی پیش بینی نتایج را کلیک کنید.

برای آغاز مراحل ثبت نام و پیش بینی هفته بیستم اینجا را کلیک کنید.

برای ورود به راهنمایی ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

مسابقه پیش بینی نتایج هفته نوزدهم فوتبال آنلاین هم پایان یافت.این هفته هم بچه های تحریریه استعداد خود را در پیش بینی نتایج به رخ کشیدند.فقط یک پیش بینی درست که آن هم مسلما از دستمان در رفته بود.

مسابقه این هفته دو تفاوت عمده با مسابقه هفته هجدهم داشت.استقبال بیشتر فوتبال آنلاینی ها و حرفه ای تر شدن شرکت کنندگان.در هفته هجدهم مصطفی سالاروند از روستای امام آباد با چهار پیش بینی صحیح از نه بازی در لحظات آخر یک میلیون ریال را برنده شد اما در هفته نوزدهم نام هشت نفر با چهار پیش بینی صحیح ثبت شده بود. علیرضا مفردی،احسان یاسینی،سید مهدی قاسم زاده،پدرام برزگر،علی محمدبا،مهدی عباسی،مهدی امینی و زینب شیرزادی.

  نگاهی به لیست چهل نفر اول:


بنابراین مجبور شدیم بین این هشت نفر قرعه کشی کنیم.کاری که اصلا علاقه ای به آن نداریم. نام هشت نفر نوشته شد و آقای سید مهدی قاسم زاده به عنوان برنده جایزه این هفته فوتبال آنلاین شناخته شد.

با ایشان تماس گرفتیم.معمولا ما برندگان را غافلگیر می کنیم اما این بار این جوان ۳۰ ساله مشهدی ما را غافلگیر کرد.سلام و احوال پرسی خبر برنده شدن یک میلیون ریال.فهمیدیم از صحن مشهد الرضا با ما سخن می گوید.گفتیم نایب الزیاره ما هم باشد که گفت اکنون چشم به حرم دوخته و این گوشی و این شما و هر چه در دل دارید بگویید.خلاصه آقا مهدی حسابی به ما شوک داد و بعد البته یک تیکه هم به ما انداخت. « فکر نمی کردم واقعی باشد!».بگذریم.یک میلیون ریال کمتر از ۲۴ ساعت دیگر در حساب او خواهد بود.یا حق.

 برای آغاز مراحل ثبت نام و پیش بینی هفته بیستم اینجا را کلیک کنید.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.