پیش بینی های بیمه ملت طی ۶ ماه

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

شرکت بیمه ملت اعلام کرد با سرمایه دو هزار میلیارد ریال و بر اساس عملکرد ۶ ماهه مبلغ ۲۶۹ ریال سود به هر سهم خود در سال ۹۲ اختصاص داده است.

شرکت بیمه ملت پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۲ شرکت اصلی را با سرمایه یک هزار ۵۰۰ میلیارد ریال در بهمن ماه ۹۱ مبلغ ۳۱۰ ریال، در اسفند ماه ۹۱ مبلغ ۲۶۹ ریال، در تاریخ ۲۳/۱۲/۹۱ (حسابرسی‌شده) مبلغ ۲۶۶ ریال و با سرمایه دو هزار میلیارد ریال در تیر ماه ۹۲ مبلغ ۲۳۵ ریال و در مرداد ماه ۹۲ مبلغ ۲۳۷ ریال اعلام کرده است و مطابق عملکرد ۶ ماهه مبلغ ۲۶۹ ریال سود به ازای هر سهم محقق شده است.

گفتنی است این شرکت پیش بینی سود هر سهم تلفیقی را با سرمایه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در اسفند ماه ۹۱ مبلغ ۲۷۵ ریال و با سرمایه دو هزار میلیارد ریال در تیر ماه ۹۲ مبلغ ۲۴۱ ریال و در آبان ماه مبلغ ۲۷۰ ریال اعلام کرده است.

لازم به ذکر است این شرکت از بابت تسعیر دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی به نرخ مبادله‌ای مبلغ ۲۷۳ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال (۱۳۶ ریال به ازای هر سهم) سود شناسایی کرده است.

شایان ذکر است مطابق با تصمیمات مجمع عمومی فوق¬العاده مورخ ۲۳ خرداد ماه ۹۲، سرمایه شرکت از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به مبلغ دو هزار میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش یافت.

“ملت” پیش بینی سود هر سهم شرکت اصلی برای سال ۹۱ را در اولین پیش بینی مبلغ ۲۳۴ ریال و در آخرین پیش بینی مبلغ ۲۳۶ ریال اعلام کرده بود که مطابق صورتهای مالی حسابرسی‌نشده مبلغ ۲۸۶ ریال و صورتهای مالی حسابرسی‌شده ۲۵۱ ریال سود به ازای هر سهم محقق شده است.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.