پیش تولید قسمت دوم فیلم « محمد ( ص ) آغاز شد.

ممتازنیوز:

564695999

بزرگترین پروژه تاریخ سینمای ایران روزها در حال طی کردن آخرین مراحل ساخت قسمت اول است. مرحله پیش تولید قسمت دوم هم شروع شده است و قرار است همزمان با اکران قسمت اول، تولید قسمت دوم هم شروع شود.

در حالی که این روزها مجید مجیدی در سرزمین آفریقا در حال پیدا کردن لوکیشن مناسبی برای فیلمبرداری آخرین سکانس های باقی مانده قسمت اول فیلم محمد(ص) است، مرحله پیش تولید قسمت دوم فیلم آغاز شده است.

محمد(ص) یک پروژه سه قسمتی بزرگ است که قسمت اول آن به کارگردانی مجید مجیدی این روزها در حال طی کردن مراحل آخر است.طبق آخرین اعلام روابط عمومی پروژه، قسمت دوم فیلم به کارگردانی بیژن میرباقری وسیروس حسن پور ساخته خواهد شد.خبری که کمی غیرمتعارف به نظر می رسد.

قسمت اول فیلم به کارگردانی مجیدی، ماجرای کودکی پیامبر اسلام (ص) در دوره کودکی است و قسمت های بعدی فیلم هم قرار است بقیه زندگی پیامبر در جوانی و میانسالی را روایت کند.

محمد(ص) بزرگترین پروژه تاریخ سینمای ایران است که برای اولین بار قرار است با طراز سینمای روز دنیا بزرگترین شخصیت دین اسلام را معرفی کند.

همزمان با ساخت محمد(ص) اخباری مبنی بر شروع دو پروژه با همین محتوا و رویکرد از سوی کشورهای عربی با مشارکت هالیوود با هزینه ای سنگین شنیده شد. اخباری که ظاهرا واکنشی به شکستن تک روایت جهانی کشورهای عربی از پیامبر(ص) است.

خبرگزاری تسنیم


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.