پیش نمایشی از نیسان مورانوی ۲۰۲۴

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

نیسان از نسل تازه نیسان مورانو در نمایشگاه نیویورک پرده‌برداری و فروش آن را از پاییز امسال آغاز خواهد نمود. مطابق با سنت طراحی محصولات آینده نیسان، مورانو هم از جلوپنجره ضخیم V شکل، چراغ‌های بومرنگی و سقف شیب‌دار موسوم به شناور بهره می‌برد.

2015 Nissan Murano

۲۰۲۴ Nissan Murano

خطوط بدنه، کاملاً عضلانی و پرقدرت شکل داده شده‌اند. نیسان با استفاده از پلاستیک مشکی، ستون D خودرو را پنهان کرده است بدین ترتیب برخلاف نسل فعلی، مورانوی تازه کاملاً کشیده و جادار به نظر می‌رسد. سقف پانوراما، چراغ‌های LED، چرخ‌های ۲۰ اینچی آلومینیومی و شبکه هواکش‌های جلوپنجره مشابه آبشش ماهی در مجموع یک طراحی مدرن را به نمایش می‌گذراند. اگر طراحی نسل قبلی را عجیب و متفاوت بدانیم، نسل تازه را باید فضایی و اسپرت به شمار آوریم.

ورود به فضای داخل کابین همراه با لذت بیشتری خواهد بود. سادگی در طراحی و حذف زوائد و استفاده از رنگ‌های روشن در کنار تزئینات آلومینیومی و کرومی، ترکیبی دلپذیر و لوکس ایجاد کرده‌اند. سیستم تهویه مستقل برای جلو و عقب، صفحه نمایش لمسی ۷ یا ۸ اینچی داشبورد در مرکز ثقل طراحی داخلی، روکش چرم همراه با سیستم گرم‌کن و خنک‌کن صندلی‌های جلو و یک سیستم صوتی Bose با ۱۱ بلندگو را می‌توان از برجستگی‌های امکانات و طراحی داخل کابین برشمرد.

2015 Nissan Murano interior

۲۰۲۴ Nissan Murano interior

قدرت مورد نیاز مورانوی ۲۰۲۴ از یک موتور V6 با حجم ۳٫۵ لیتر تأمین می‌گردد. این موتور توسعه یافته، ۲۶۰ اسب بخار نیرو و ۳۲۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. برای انتقال نیرو از یک گیربکس CVT استاندارد Xtronic استفاده می‌شود که می‌تواند نیرو را به هر چهار چرخ منتقل نماید. انتظار می‌رود نمونه‌های هیبریدی مورانو هم در آینده راهی بازار شوند.

نسل سوم نیسان مورانو باید دوباره روحی تازه در این خودرو بدمد زیرا اقبال مشتریان از مورانو رو به افول گذاشته بود. [دانلود ویدئو]

۲۶

فروردین


2015 Nissan Murano


نیسان ۲۰۲۴ جدید شاسی بلند ویدئو کلیپ


فیسبوک


۱۳ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.