پیکر مطهر یک شهید دوران دفاع مقدس در شهر همدان تشییع شد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مردم ولایتمدار همدان به همراه مسوولان استان، پس از اقامه نماز جمعه، پیکر مطهر شهید حسینی را بر روی دستان خود از مقابل حسینیه امام خمینی(ره) تا خیابان خواجه رشید این شهر تشییع و بار دیگر با آرمان های لاله های گلگون کفن انقلاب تجدید بیعت کردند.

تشییع کنندگان با سردادن شعارهایی نظیر ‘حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست’، ‘خونی که در رگ ما است، هدیه به رهبر ماست’ و ‘ برادر شهیدم، شهادتت مبارک’، وفا داری خود را به شهدا ابراز داشتند.

در حین انتقال و تشییع این شهید، مردم قدر شناس و شهید پرور همدان وسایل خود را به تابوت مطهر این شهید بزرگوار متبرک ساخته و شهدا را در نزد خداوند متعال برای برآورده شدن حاجاتشان واسطه قرار می دادند.

۲۸ شهید گمنام و دو شهید معلوم الهویت که در عملیات های قدس ۵، والفجر ۸ و خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمده و در مناطق عملیاتی فاو و مجنون کشف شده اند در قالب کاروان ‘فرزندان روح الله در آغوش روح الله’، سوم خرداد سالجاری به میهن اسلامی بازگشتند و روز گذشته در میان استقبال انبوه مردم شهید پرور همدان وارد این استان شدند.

گفتنی است پیکر مطهر دو شهید نیز صبح فردا (شنبه) و همزمان با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) درساعت ۳۰/۸در پادگان امام حسین (ع) شهر همدان تشیع و تدفین می شود.

پیکر مطهر سایر شهدای گمنام نیز فردا در مناطق مختلف استان همدان تشییع و به خاک سپرده می شوند.

۷۵۲۹//۵۰۸/۵۵۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۴۴۷۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.