پیمان اکبری: همه باید به قانون پایبند باشیم / میرزاجانپور بدون رضایت‌نامه از پیکان رفت

۰۲م آذر ،

سرمربی تیم والیبال پیکان پس از شکست مقابل متین ورامین با گلایه از سازمان لیگ ابراز امیدواری کرد، همه “قانونی” عمل کرده و به مقررات “پایبند” باشند.

به گزاش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پیمان اکبری در نشست خبری پایان بازی با متین ورامین اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم. به نظرم حریف در ست‌های دوم و سوم و چهارم بهتر بازی کرد و باید به این تیم تبریک بگویم. فکر می‌کنم در توپ‌های اول به مشکل برخورده و باید قدری بیشتر روی آنالیز این بازی کار کنیم تا در بازی‌های پیش رو بهتر ظاهر شویم. یکی از دلایلی که مقابل متین شکست خوردیم این بود که بازیکنانم چند روز قبل بازی سنگینی مقابل شهرداری ارومیه داشتند. به گمانم پیروزی مقابل این تیم سبب شد تا متین ورامین را دست‌کم بگیریم. متاسفانه این طرز تفکر در اکثر تیم‌های ورزشی وجود دارد و شخصا با آن مخالفم.

وی با انتقاد از عملکرد فدراسیون والیبال در کسر دو امتیاز از تیم والیبال پیکان گفت: یکی از دلایلی که سبب شد بازیکنانم با روحیه بالا وارد میدان نشوند، این بود که به سبب حاضر نبودن تیم والیبال نوجوانان پیکان در مسابقات لیگ نوجوانان کشور ۲ امتیاز از تیم ما کسر شد. فکر می‌کنم مسئولان فدراسیون عجولانه دراین‌باره تصمیم گرفتند. حتی از ما نپرسیدند که موضوع از چه قرار است. از کسر این دو امتیاز ناراحت نیستم فقط می‌گویم که ای کاش قانون به درستی و برای همه یکسان اجرا شود. متاسفانه شاهد هستیم که بسیار موارد مثل پیوستن میرزاجانپور به تیم ورامین بدون هیچ توضیحی صورت می‌گیرد. این بازیکن فصل قبل در اختیار باشگاه ما بود و امسال بدون رضایت نامه از پیکان به متین ورامین رفت. جالب این است که سازمان لیگ هم برایش مجوز بازی صادر کرد!

سرمربی سال‌های پیش تیم ملی والیبال ایران افزود: خوب می‌دانم که میرزاجانپور سرباز است اما اگر به عنوان بازیکن – سرباز قرار است به تیمی برود، باید در یک تیم نظامی بازی کند. مسلم است متین ورامین تیمی نظامی نیست! یکی دیگر از مواردی که متعجبم کرد این بود که برخلاف تصوب سازمان لیگ که می‌گوید، هیچ تیمی در طول مسابقات اجازه به خدمت گرفتن بازیکن خارجی را ندارد، شاهد بودیم هفته قبل یک بازیکن برزیلی به شهرداری ارومیه پیوست. واقعا این موارد برای ما ابهام ایجاد می‌کند.

اکبری دربارهٔ بازی هفته آینده تیمش مقابل نوین کشاورز عنوان کرد: نوین کشاورز بر خلاف ادعای بسیاری که می‌گویند از ترکیب جوانی برخوردار است، تیم بسیار باتجربه و قدرتمندی است. بازیکنان این تیم سال‌ها با هم کار کرده‌ و بسیار هماهنگ می باشند. از سویی در لیگ برتر امسال نمی‌توان هیچ تیمی را دست‌کم گرفت. در مجموع فکر می‌کنم، می‌توانیم شاهد یک بازی خوب از هر دو تیم بوده و تلاش می‌کنیم تا در میدان پیروز شویم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.