پیوستن وحشی ترین زن جهان به گروه داعش

سامانتا لوت ویت، معروف به بیوه سفید، خطرناک ترین زن دنیاست که عناصر انتحاری را در سوریه آموزش می دهد و یک گروه تبلیغاتی مخصوص در جذب این عناصر انتحاری به او کمک می کنند.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/10/52dfdd3d9df3ef45437ae0f59c2e53b81.jpg
به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،خبرگزاری های عربی از آمدن وحشی ترین و خطرناکترین زن دنیا به سوریه خبر دادند و مدعی شدند که “سامانتا لوت ویت”، معروف به بیوه سفید، معروف ترین و خطرناک ترین زن دنیاست که به عضویت گروه تروریستی داعش در آمده و عناصر تروریستی را برای اجرای عملیات انتحاری در سوریه آموزش می دهد.

سامانتا لوت ویت، معروف به بیوه سفید، خطرناک ترین زن دنیاست که عناصر انتحاری را در سوریه آموزش می دهد و یک گروه تبلیغاتی مخصوص در جذب این عناصر انتحاری به او کمک می کنند.
مجله بریتانیایی “میرور” گزارش داد: سامانتا ۳۰ ساله، تابعیت بریتانیایی دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که در دنیا تحت تعقیب است به طوری که سازمان های اطلاعاتی بریتانیا، آمریکا و کنیا بیش از سه سال است که او را تحت پیگرد قرار داده اند.
این مجله افزود: خبر ملحق شدن سامانتا به داعش باعث نگرانی های بیشتر آمریکا و بریتانیا شده است به ویژه اینکه او مهارت بالایی در اجرای عملیات تروریستی دارد.
 احتمال می رود سامانتا از جمله کسانی باشد که در ساخت فیلم های رقت انگیز مربوط به عملیات اعدام دو روزنامه نگار آمریکایی و امدادگر بریتانیایی دست داشته است.
باشگاه خبرنگاران
تا این لحظه ۳۴نظر ثبت شده
  1. شاغلوم:

    بخنیدبخنید که مش حسینعلی خوس خوسو بدبخت کرده

  2. Evil666:

    آهای سایت مسخره خودت که از صد تا داعش بدتری چرا نظرات خیلی بد مثل گا…… رو نشون میدی تخریب فرهنگ خیلی بدتر از کشتن ادم ها و وحشی بودنه این زن می ارزه به تمام کسایی که این جوری فحش میدن .

  3. به علی:

    رضاشاه هم از این داعشی ها میترسه نه از اونایی که قبرشو خراب کردن تو فازت چیه !

  4. isis:

    خوشا ب سعادت چنین شیرزنی

  5. افشین:

    میگن نباید ادما رو از قیافشون قضاوت کنی اما این انقدر قیافه خونخوار و کثیفی داره که هرکسی ببینه متوجه میشه از اون چشم زاقای انگلیسی که حتما زنا زاده ست … گرچه دیری نیست که داعش بچه های ایران ببلعن

  6. نگین:

    قیافه ش واقعاترسناکه من که به شخصه گرخیدم ولی انشاا… بایزیدوامثال هُم محشوربشه

  7. علی:

    مگر درایران داعشی نیست انانی که قبر رضا شاه را خراب کردن ارز داعش هم بدتر بودن

  8. سارا:

    به نظر من ما خودمن تو ایران هم کلی داعش داریم خودمون به اون راه زدیم

  9. خخخخ:

    گیریم مطلب شما صحیح و درست عکس احلام چه ربطی به مطلب داره ایمیل میخواید چکار

  10. امید:

    با سلام فکر کنم تیغ پر قدرت ایرانی رو نچشیده، خبر نداره گاماندوهای ما هنوز کامل ترینن،
    ایشالا به دست ایرانی ها اسیر میشه رسوا میشه، اخه موندم خدا نکنه روزی دست ایرانی جماعت بافته جدا همه جور بهش حال میدن،

  11. امید:

    با سلام فکر کنم تیغ پر قدرت ایرانی رو نچشیده، خبر نداره گارانتی و جری های ما هنوز کامل ترینن،
    ایشالا به دست ایرانی ها اسیر میشه رسوا میشه

  12. milad:

    زن داعشی ها رو گائیدم

  13. مهرداد:

    خاک توسرهرچه تروریسته زن پروییه ازلبخندش مشخصه

  14. آتوسا:

    ینی اینقد افریته هستش ک آمریکای ملعون وسگاش چن ساله دنبالشن نتونستن گیرش بیارن
    ینی باور کنیم
    نتونستن یانخواستن
    فدای سربازای گمنام امام زمان
    ایران میبودا ۲۴ساعته*بیوه ی سفید*سنگسار شده بود
    فدااااای خانومای ایرانی

    • علی:

      جانم فدای کشورم جانم فدای رهبرم.عشقم شما ٫قلبم شما ای دافعان از حرم.

  15. ll:

    بمیرین با یان پخش اکاذیب و فریفتن مردم
    کا برسرتان

  16. شاهو:

    سلام. الکی این فاحشه راگندش کردند این زنیکه فقطبرای ب قول خودشون جهادنکاح به اونجارفته

  17. قاسم:

    من هم از شنیدن این خبر ورود زن وحشی به داعش ناراحت شدم لیکن بدون ابراز احساسات و تنفرهای شفاهی و بی مورد بهتر می بینم به راه حل درست و طولانی مدت برای عدم موفقیت داعش و شکست آنها فکر کنیم.امروز اصل موجودیت داعش و نقشه اشغال کل منطقه توسط ایشان باید مارا نگران کند. گزارشات خبری اعلام کرده اند که داعش ثروت بسیار هنگفتی دارند. آیا نباید کمی فکر کنیم که شاید کمکهای مالی عربستان در پیشرفت و گسترش اهداف داعش نقش دارند. آیا تاکنون فکر کرده ایم که ممکن است درآمد ناشی از سفر حجاج به عربستان در این راه خرج شود. اگر این اصل درست باشد یعنی خودما ایران هم در افزایش درآمد حکومت عربستان نقش داریم پس در این صورت میشه گفت بخشی یا همه پولهای حجاج ماهم که به منظور سفر حج هزینه شده بطور غیرمستقیم در تجهیز گروه تروریستی نقش داشته یا دارند. من تعجب می کنم چگونه سازمان حج و زیارت کشورمان بدون توجه به این نکته تازه از افزایش سهمیه حجاج هم سخن بمیان میآورد این یعنی حمایت بیشتر از داعش بدون اینکه خودمان و ملتمان از اثرات آن مطلع گردند. با ابراز کلمات احساسی نباید با موضوع برخورد کرد باید جلسه گرفت تو سرمان بزنیم گریه کنیم امروز زمان خنده نیست. داعش با برنامه هایی که تنظیم کرده و اجرا نموده نشان داده است که قوی تر از آنست که ما فکر می کنیم زن های تروریست که با داعش همکاری می کنند همه دست پرورده سازمانهای جاسوسی غرب هستند لذا این حرف که وجود این ها به ضرر غرب باشد درست نیست درست مثل اینکه گروه طالبان را خود آمریکا و انگلیس و اسرائیل بوجود آورده اند و امروز دروغی نشان میدهند که ضد آنها هستند. در حالی که حامی آنها هستند. داعش اگر موفق شود کودتائی در عراق و همچنین در سوریه بکند در آینده همسایه ما خواهد شد. پس یک همسایه شرور در عراق و یک همسایه ی کاملا آمریکایی در افغانستان و تزکیه هم که با داعش و آمریکا و اسرائیل است از جانب شرق (خلیج فارس) هم که کشورهای عربی حال روابطشان با ما معلوم است لذا با این توصیف وظایف دستگاههای دولتی ما سنگین تر میشود. باید سلاحها و نیروهای انسانی خود را تجهیز و برای یک مبارزه جدی آماده کنیم. البته اگر امام زمان علیه السلام در این مدت ظهور کنند خب کار ما تقریبا آسان میشود ما نباید دست روی دست بگذاریم تا آقای امروز بیایند یا نیایند. در هر حال ما وظیفه شرعی مان فکر کردن کار کردن و تلاش مضاعف است در راستای بهبود اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور و همچنین غافلگیر نشدن از سوی دشمن. چه در داخل و چه در خارج. هزاران حرف نگفته دارم که نمی دانم کی بگویم کجا بگویم و برای که بگویم که اثر داشته باشد. خدایا خودت رحم کن

    • nazanin:

      ممنون از کامنتی که گذاشتی. باهات موافقم. خود ما جنایتکار ها رو پرورش دادیم و قدرتمند کردیم. ای کاش کامنتت رو همه می خواندند.

  18. †مهدی†:

    هه بدبخت بهتره به جهاد تو همون کشور خراب شدت میپرداختی ج… سگ صفت تو چه به عملیات انتحاری هه به نظرم به جای بیوه سفید
    هرزه سفید بیشتر بهش میاد

  19. عباس:

    مرگ ونیستی دنیا واخرت بر فرزندان نامشروعی که امروز نام ننگین داعش دارند،باد همشون حرومزاده اند شک نکنید ولعنت خداوند سبحان برحامیانشان مخصوصا اردوغان،فهدخان این شکمباره ملعون وسگهای وحشی آمریکایی واسرائیلی

  20. بهرام:

    کلا از همشون متنفرم چه مرد چه زن.ولی از این حیوون بیشتر از همشون چندشم گرفت.وای که چه روزی میشه اونروز گه تاوان کاراشونو خواهند داد.بی صبرانه منتظر اون روزم.

  21. reza:

    آخ اگه این سامانتا را به قول آمریکایی ها
    make a sandwich (از جلو و عقب همزمان)کنی چه حالی میده حتماً تروریست بودن رو کنار می ذاره.

  22. بهرام اسفندیاری:

    سلام، اعضا ی گروه داعش برای کدوم خدا قربونی میکنند؟! مگرنه اینکه مسلمانند پس چطور میشه که راضی به این کارها میشن؟

  23. فرزاد:

    این بی شرف ها عین روز روشنه که آدم کی هستن !!!! و فقط مزدورانی هستن که می خوان موج جدیدی از اسلام هراسی رو به راه بندازن چون مدعی هستن که مسلمان و پیرو پیامبر و قرآن هستن !!!! کثافت های حرومزاده کجای قرآن همچین چیزی نوشته که باید به زن و مرد تجاوز کنید و یا اونا رو مثل گوسفند سر ببرید؟! فقط یک احمق باور میکنه که اینا واقعا مسلمون هستن و از روی اعتقاد این کار رو میکنن نه به خاطر این که کاسه لیس صهیونیست ها و آمریکایی ها هستن !!!! هیچ آدم بی دینی نمی تونه همچین کاری بکنه چه برسه به مسلمون پیرو قرآن و پیامبر و امامان!!!! خیلی از علمای اسلام گفتن که ظهور این گروه های ضد اسلامی که به نام اسلام , حیثیت و نام اسلام رو به بازی می گیرن از نشانه های ظهور امام زمان است و در آینده ای نزدیک باید منتظر ظهور منجی آخر الزمان بود !!!!! اللهم عجل لولیک الفرج ………

  24. لیدا:

    ای اجیرشده ی بدبخت اگرخود شیطان نباشی حتما بنده یشیطانی

  25. نورد:

    سلام واقعا دخترخوب لایک بزرگ دارى?!!!!!!!!!!?!!!?

    • .:

      سلام نورد جان منکه اینجا جنسیتم مشخص نیست منظورت کدوم دختره!!؟

      • شبنم:

        واقعا شبیه شیطونه زنیکه بى حجاب بااون روسرى مخملیش

        • .:

          شبنم جان انسانهای باایمان همیشه صورتشون نورانیه ولی کسی که خیلی گناه میکنه واقعا چهره ش حیوانی میشه واقعا ازش حالم بهم خورد

          • شبنم:

            سلام اسم شما چیه منم حالم بهم خوردبااون خنده شیطونى وحشى بى ایمون

            • .:

              سلام عزیزم ارادتمند شما بهارک

  26. .:

    مرده شور اون قیافه نحسشو..ازش متنفرم ان شاالله توقیامت فلاکت خودشو داعشی های لجنو میبینیم خدا میدونه که فقط دوس دارم با دستای خودم این حیوون صفتارو تیکه تیکه کنم البته که بلانسبت حیوون.من فقط منتظر ظهور آقامونم حیف زمین که همچین موجودات کثیفی روش زندگی میکنن.اللهم عجل لولیک الفرج

    • reza:

      قیافش که مهربون به نظر میرسه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.