پیوستن یک بازیگر دیگر به شبکه جم

پورتال اجتماعی ممتاز نیوز: یک بازیگر مرد، ترک وطن کرد و به شبکه GEM پیوست تا در کنار بازیگر کشف حجاب کرده به ایفای نقش در یک سریال بپردازد.

download (4)

خبری مبنی بر پیوستن یک بازیگر دیگر به شبکه ترکیه‌ای در فضای مجازی و برخی سایت‌ها منتشر شده است. گفته می‌شود مانی کسراییان بازیگر فیلم‌های سینمایی «بانوی اردیبهشت» و «ساکن طبقه وسط» مدت‌ها پیش مذاکرات خود را با این شبکه آغاز کرده بود و اکنون در یک سریال ترکیه‌ای بازی می‌کند.

کسراییان فعالیت هنری را با بازیگری تئاتر آغاز کرد و در نمایش‌هایی چون «کبودان»، «اسفندیار و سیاوش به روایت من» ایفای نقش نمود  و بازیگری سینما را با فیلم «روزی که هوا ایستاد» آغاز کرد و با بازی در «بانوی اردیبهشت» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد به سینما معرفی شد.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2015/11/9104df45e40614c5e77cdb0e9e6a207f.jpg

«عشق طاهر»، «مانی و ندا»، «هفت پرده»، «جایی دیگر» و «دوباره با هم» از دیگر فیلم‌های سینمایی است که کسراییان در آنها بازی کرده است.

این شبکه که به تازگی و بعد از دوبله سریال های ترکی تصمیم به تولید سریال گرفته، به تازگی ساخت سه سریال را در دستور کار قرار داده.

اما از قرار معلوم استفاده از چهره های مهاجرت کرده سینما و تلویزیون ایران کفایت نکرده و طی ماه های گذشته شبکه “جم” به تعدادی از کارگردانان و هنرمندان تلویزیون پیشنهاد همکاری در این سریال ها را داده است.

در این میان چند نفری که کم کار تر از بقیه بودند به این پیشنهادها پاسخ مثبت داده اند و تصمیم به ادامه راه شان در خارج از ایران گرفته اند.

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. نوشین:

    آفرین… دقیقا

  2. tohid:

    ایشالا موفق شه،بسلامت

    • عسل:

      احسنت… بهتره آدم بجای توهین و بد و بیراه گفتن همیشه خیر بقیه رو بخواد

  3. شروین:

    لعنت به این شبکه‌های ماهواره ای

  4. شیما:

    آخر عاقبت همتون گلشیفتس

  5. ابراهیم:

    خوش به سعادت ما

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.