پیکر مرتضی پاشایی به دلیل ازدحام بیش از حد دفن نشد

انتقال مجدد پیکر پاشایی به سردخانه

پیکر زنده یاد مرتضی پاشایی به دلیل ازدحام جمعیت و ترافیک شدید در قطعه هنرمندان دفن نشد.

با توجه به ازدیاد جمعیت و ترافیک شدیدی که در مبادی ورودی بهشت زهرا به ویژه قطعه هنرمندان به وجود آمده تاکنون امکان دفن این هنرمند میسر نشد.

برگزارکنندگان مراسم تدفین تصمیم دارند ساعات پایانی روز و یا فردا نسبت به خاکسپاری این هنرمند فقید اقدام کنند.

گفته می شود با توجه به طولانی شدن روند تدفین مرتضی پاشایی به علت ازدحام،پیکر وی مجددا به سردخانه منتقل شده است.

محمدحسین توتونچیان کنسرت‌گزار این خواننده‌ی موسیقی پاپ به ایسنا گفت: ازدحام جمعیت تشییع‌کننده‌ی پیکر پاشایی در بهشت زهرا (س) به اندازه‌ای زیاد بود که ما حتی نتوانستیم پیکر او را به قطعه‌ی هنرمندان برسانیم.

او ادامه داد: امروز پس از تشییع پیکر این خواننده از مقابل تالار وحدت، به سمت بهشت زهرا (س) حرکت کردیم، اما ساعت‌ها در ترافیک ماندیم.

او افزود: در این شرایط، ترجیح دادیم که پیکر این هنرمند بار دیگر به سردخانه منتقل شود تا در موقعیت بهتری، مراسم خاکسپاری انجام شود. البته تأکید داریم که زمان خاکسپاری اصلا در رسانه‌ها اعلام نشود.

غروب امروز و پس از ساعت ها انتظار برای وداع طرفداران با مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ، پیکر وی به خاک سپرده شد.

در این فاصله پیکر مرتضی پاشایی ساعاتی را در سردخانه ماند و در نهایت غروب امروز با حضور خانواده و طرفداران وی در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

همچنین محمد حسین توتونچیان از برگزار کنندگان مراسم تشییع و خاکسپاری این خواننده جوان موسیقی پاپ در گفتگو با مهر بیان کرد: پیکر این هنرمند محبوب موسیقی پاپ که امروز با استقبال بی‌نظیر علاقه مندان و شهروندان تهرانی و شهرستان‌های مختلف از مقابل تالار وحدت تا بهشت زهرا تشییع شد سرانجام با کوشش مسئولان بهشت زهرا و سایر نهادها و همکاری شایسته مردم در قطعه هنرمندان به خاک سپرد ه شد.

وی افزود: متاسفانه امروز به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت و مردم عزیز، نتوانستیم به موقع وی را به خاک بسپاریم اما خوشبختانه با مشایعت و همکاری مردم عزیز که امروز نشان دادند علاقه بسیار فراوانی به فرهنگ و هنر این سرزمین دارند خاکسپاری انجام شد و ما توانستیم این خواننده موسیقی را در قطعه هنرمندان به خاک بسپاریم.

توتونچیان در بخش پایانی صحبت‌های خود بیان کرد: به نیابت از خانواده مرتضی پاشایی، از ملت شریف ایران که امروز با استقبال بی نظیر خود ما را در انجام کارها همراهی کردند بی‌نهایت سپاسپگزارم.

گفتنی است تاریخ مراسم ترحیم پاشایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

مرتضی پاشایی خواننده تیتراژ برنامه «ماه عسل» جمعه گذشته پس از تحمل یک دوره سخت بیماری سرطان درگذشت. «نگران منی» از مشهور ترین ترانه های این خواننده فقید است. پاشایی خواننده، آهنگساز و نوازنده موسیقی پاپ، متولد ۱۳۶۳ بود.

این خبر در حال تکمیل است…

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. مهین بیات:

    الهی بشکنه اون دستی که به مرتضی پاشایی قبر کند چه جوری دلش اومد؟؟ نگفت همه ملت ایران میمیرن خدایا چرا از ما نگرفتی مرتضی را ؟؟؟یک سوال بی جواب

    • محمد:

      پس میخوای چکارش کنن?!
      دستش درد نکنه و خسته هم نباشه
      شما افراطی دارین ابراز احساسات میکنید , امیدوارم توی زندگی عادیتون اینجور نباشید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.