پیکر مطهر آیت الله تهرانی آرام گرفت

۱۴م دیماه ،

به گزارش خبرآنلاین لحظاتی قبل جنازه مطهر آیت الله مجتبی تهرانی با استقبال گسترده مردم برای تدفین در رواق بالاسر حرم عبدالعظیم حسنی وارد این حرم شد. مردم عزادار با تجمع در حرم عبدالعظیم حسنی ضمن برپایی مراسم عزاداری به مناسبت اربعین حسینی منتظر ورود پیکر آیت الله تهرانی برای بدرقه وی به خانه ابدی می باشند.

خیل کثیری از مردم در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی جمع شده اند تا پیکر آیت الله تهرانی را برای رفتن به خانه ابدی بدرقه کنند.قرار است پیکر آیت الله تهرانی در رواق بالاسر حرم عبدالعظیم حسنی به خاک سپرده شود.

مردم حاضر در حرم عبدالعظیم با برپایی مراسم عزاداری در روز اربعین حسینی در انتظار انتقال پیکر آیت الله تهرانی به این حرم می باشند.

در مراسمی که اکنون در حرم عبدالعظیم حسنی برپاست حاج مجتبی باقری مداح اهل بیت در عزای سالار شهیدان مرثیه سرایی می کند و حال وهوای حرم عبدالعظیم، عاشورایی و حسینی است.

آیت‌‌الله‌‌ حاج‌‌آقا مجتبی تهرانی، که از مراجع عظام تقلید و از شاگردان مبرّز مکتب فقهی، اصولی، فلسفی، اخلاقی و عرفانی امام خمینی(ره) بودند در سن ۷۷ سالگی و با بیش از ۳۰ سال کرسی دروس اسلامی در حوزه‌ علمیه‌‌ تهران بامداد چهارشنبه ۱۳ دی ماه دار فانی را وداع گفت.

/۶۲۶۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.