چتری که گوشی موبایل را شارژ می‌کند +عکس

دکتر تانگ در سخنرانی که در کالج دانشگاه لندن داشت در مورد نمونه اولیه چتری که می تواند سیگنال های ۳G را تقویت و تلفن های همراه را شارژ نماید صحبت نمود.
دکتر کنز تانگ Kenneth Tong یقینا از روش های غیر مرسوم تبدیل وسایل و اقلام ساده خانگی به امکاناتی حقیقتا سودمند و باور نکردنی به خوبی آگاه است. این اختراع جالب که هنوز در حد ایده می باشد طراحی چتری است که متشکل از یک اسکلت فیبر کربن است که حالت سایبانی و نگهدارندگی خود را حفظ می نماید.
Booster-Brolly-final-.jpg
در قسمت بالای این چتر، صفحه های خورشیدی سیلیکونی است که به اندازه ۱۲ دست در کنار هم قرار دارند و یک میکرو آنتن انرژی فراهم شده توسط این ۱۲ بخش را گردآوری می نماید و در تقویت سیگنال های ۳G به کار می رود و همچنی این انرژی برق در باتری های جایگذاری شده در دسته این چتر ذخیره می شود.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Solarpower،سپس این باتری می تواند از طریق اتصال یک پورت USB به تلفن همراه، آن را ظرف سه ساعت فول شارژ نماید. به علاوه این چتر هوشمند می تواند انرژی یک چراغ قوه LED در مسیریابی شبانه فراهم کند و دست ها از حمل یک چراغ قوه بی نیاز خواهند بود.

این چتر با نام تجاری Booster Brolly در ۲۲ام ژوئن در جشنواره Isle of Wight رونمایی خواهد شد و پس از گذراندن آزمایش های مختلف تصمیمات لازم پیرامون به تولید انبوه رسیدن آن در سرتاسر انگلستان اتخاذ خواهد شد.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.