چرایی به عضویت عادی در آمدن رسایی و کوچک‌زاده از نگاه عضو شورای مرکزی جبهه پایداری

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: تغییر عضویت اعضای سابق شورای مرکزی به عضویت عادی به این معنا نیست که اعضای جبهه دچار انشقاق شده‌اند بلکه به این خاطر است که برخی اعضای سابق شرایط اساسنامه جدید را نداشته و وقت حضور و فعالیت مستمر در جبهه را ندارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ‌با تأکید بر این مطلب که اعضای شورای مرکزی اول جبهه پایداری طبق اساسنامه جدید برای مدت دو سال انتخاب شدند و اعضای شورای مرکزی دوم پس از آن توسط مجمع عمومی انتخاب خواهند شد،‌ گفت: از رفتار برخی رسانه‌ها معلوم می‌شود جبهه پایداری از پایگاه مهمی در کشور برخوردار است که آنها از ایجاد انشعاب در این جبهه،‌ که البته واقعیت هم ندارد، خوشحال می‌شوند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اعلام این مطلب که در حال حاضر تنها اعضای شورای مرکزی انتخاب شده‌اند،‌گفت: جبهه پایداری تا کنون فاقد اساسنامه بود که طی جلسات گذشته توانستیم به یک اساسنامه واحد دست یابیم که اعضای شورای مرکزی نیز طبق اساسنامه حاضر مشخص شده‌اند.

وی با اشاره به این نکته که متن اساسنامه و اعضای شورای مرکزی در آینده‌ای نزدیک به رسانه‌ها اعلام خواهد شد، گفت: پس از دیدار هفته آتی اعضا با آیت‌الله خوشوقت جلسه‌ای تشکیل خواهد شد که طی آن،‌ دبیرکل و سخنگوی این جبهه نیز مشخص می‌شوند.

حجت‌الاسلام روانبخش بر همین اساس درباره عدم حضور کوچک‌زاده و رسایی به عنوان عضو شورای مرکزی این جبهه خاطرنشان کرد: تغییر عضویت اعضای سابق شورای مرکزی به عضویت عادی به این معنا نیست که اعضای جبهه دچار انشقاق شده‌اند بلکه به این خاطر است که برخی اعضای سابق شرایط اساسنامه جدید را نداشته و وقت حضور و فعالیت مستمر در جبهه را ندارند.

وی با بیان این مطلب که عضویت در یک جبهه برابر با پست و مقام نیست که کسی عزل یا نصب شود، گفت: یعنی اگر بر فرض مثال دبیرکل کنونی بخواهد تغییر کند باید بگوییم حجت‌الاسلام آقاتهرانی با جبهه مشکل داشته است؟ خیر اینگونه  نیست.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پایان با انتقاد از برخی رسانه‌ها به دلیل انتشار اخباری مبنی بر وجود انشعاب میان اعضای جبهه پایداری و عدم انتشار تکذیبیه‌های دبیرکل و سخنگوی این جبهه، تأکید کرد: اینکه برخی از اعضا به خاطر اختلافات سیاسی و حمایت از کاندیدای حامی دولت از عضویت شورای مرکزی کنار گذاشته شدند،‌ کذب و دروغ است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.