چرا آزادراه تهران-شمال تمام نمی​شود

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 چرا آزادراه تهران-شمال تمام نمی​شود

چرا آزادراه تهران-شمال تمام نمی​شود

ممتازنیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از عملکرد پیمانکاران آزادراه تهران – شمال، گفت: متاسفانه ما در بعضی قسمت‌ها از مدیریت ضعیفی برخورداریم که آزادراه تهران – شمال معیار و سنجش مطلوبی برای نمایان شدن برخی مدیریت‌های ضعیف و نیمه تمام در کشور محسوب می‌شود.

به گزارش ممتازنیوز، محمد دامادی با انتقاد از عملکرد پیمانکاران آزادراه تهران–شمال، گفت: دولت‌های بسیاری قول افتتاح و بهره برداری پروژه آزادراه تهران – شمال را داده‌اند، اما به نظر می‌رسد این طرح تنها در حد یک شعار و تبلیغ انتخاباتی باقی مانده است.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، افزود: متاسفانه ما در بعضی قسمت‌ها از مدیریت ضعیفی برخورداریم که آزادراه تهران – شمال معیار و سنجش مطلوبی برای نمایان شدن برخی مدیریت‌های ضعیف و نیمه تمام در کشور محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه امروز استان مازندران از برخی محرومیت‌ها و ناکارآمدی‌های مدیریتی رنج می‌برد و مظلوم واقع شده است، تصریح کرد: برخی به استان مازندران تنها به عنوان شهر تفریحی نگاه می‌کنند، لذا تا این دید و تصویر در ذهن مسئولین وجود دارد نمی‌توان انتظار داشت پروژه کلانی همچون آزادراه تهران – شمال به بهربرداری برسد.
دامادی اظهار کرد: بسیاری از اتوبان‌های منتهی به استان مازندران با معضلات و مشکلات متعددی مواجه هستند که طولانی شدن ساخت آزادراه تهران – شمال نیز بر این مشکلات افزوده است.
این نماینده مردم در مجلس نهم، به خانه ملت گفت: سخنان زیادی در مورد افتتاح آزادراه تهران – شمال از طرف دولت‌ها گفته می‌شود، اما عملی از طرف آنها صورت نمی‌گیرد.
وی با انتقاد شدید نسبت به پیمانکاران پروژه آزادراه تهران – شمال، افزود: از عملکرد پیمانکاران این آزادراه به هیچ عنوان رضایت نداریم، ما قرار نیست در زیر دریا اتوبان بسازیم که مسئولین ذیربط و پیمانکاران تا این اندازه افتتاح آزادراه را به تعویق انداخته‌اند، لذا اگر چنین پیمانکارانی نمی‌توانند کار کنند جای خود را به افراد با تجربه و مجرب بدهند.
عضو کمیسیون عمران مجلس، خاطر نشان کرد: ضعف و عدم اراده پیمانکاران آزادراه تهران – شمال امروز کاملا آشکار شده است، چراکه اگر این پیمانکاران از قدرت و توان کافی برخوردار بودند سال‌ها قبل باید این پروژه به اتمام می‌رسید.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.