چرا باید اوراق مشارکت سایپاکاشان را خرید؟

چرا باید اوراق مشارکت سایپاکاشان را خرید؟

چرا باید اوراق مشارکت سایپاکاشان را خرید؟

ممتازنیوز: مدیران رده بالای گروه خودروسازی سایپا به این سئوال که «چرا باید اوراق مشارکت تکمیل پروژه ملی سایپاکاشان را خرید؟» پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، “ناصر آقامحمدی” مدیرعامل سایپاکاشان در پاسخ به سئوال بالا گفت: مردم معمولا در مواجهه با سرمایه های خود خواستار سه چیز هستند اول اینکه سرمایه خود را در جایی امن سرمایه گذاری کنند، دوم سود خوب دریافت کنند و سوم قابلیت نقد شوندگی سرمایه گذاری آن ها آسان باشد.
وی ادامه داد: اوراق مشارکت سایپاکاشان با دارا بودن هر سه خصیصه مورد نظر مردم، منطقی ترین محل برای سرمایه گذاری است و باید بگویم از این اوراق دست به نقد تر برای کسب سود در شرایط کنونی چیزی برای عرضه در بازار پولی کشور وجود ندارد.
آقامحمدی همچنین تاکید کرد که رقم ۲۰درصد سود برای اوراق سایپاکاشان علی الحساب و کف سود است و چنانچه سود بیشتری بدست آید خریداران در پایان دوره چهار ساله و با سررسید اوراق به سود بیشتری خواهند رسید.
براساس این گزارش، “حسن امیری” معاون مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا در واکنش به سئوال مورد نظر خبرنگار ما تاکید کرد: در شرایط فعلی مشاهده می شود که به دلیل وجود ریسک سرمایه گذاری، بخشی از مردم سرمایه ها و منابع خود را از بازار سرمایه خارج کرده اند و به دنبال فرصت های سودآورتری هستند.
وی افزود: اوارق مشارکت سایپاکاشان یکی از بدون ریسک ترین سرمایه گذاری ها در شرایط فعلی کشور و همراه با بازدهی مناسب است.
“مجید سوری” مدیر امور سهام شرکت سایپا یکی دیگر از پاسخ دهندگان به سئوال «چرا باید اوراق مشارکت سایپاکاشان را خرید؟» بود که متذکر شد: با توجه به وجود ۲۰درصد سود علی الحساب برای این اوراق باید گفت که ریسک پایینی در انتظار خریداران است.
وی بار دیگر با تاکید بر اینکه خرید اوراق مشارکت تکمیل سایپاکاشان ریسک پایینی دارد، خاطرنشان کرد: ارکان و سوابق مالی شرکت سایپاکاشان و سایپا نشان می دهد که ریسک خرید این اوارق بسیار پایین تر از چیزی است که وجود دارد.
یادآور می شود که عرضه اوراق مشارکت تکمیل پروژه سایپاکاشان با مبلغ یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و مبلغ اسمی یک میلیون ریال به تعداد یک میلیون و ۵۰۰ هزار برگه با سود علی الحساب ۲۰درصد و سررسید چهار ساله با پرداخت سود سه ماهه به صورت روزشمار و معاف از مالیات و دارا بودن قابلیت خرید و معامله در بورس اوراق بهادار و بازخرید بدون جریمه از روز گذشته در شعب بانک پارسیان آغاز شده است و تا ۲۸مردادماه جاری ادامه دارد.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.