چرا رونی با فرگوسن دست نداد؟

۳۱فروردین۱۳،

در بازی منچستریونایتد و استون ویلا که منجر به بیستمین قهرمانی «شیاطین سرخ» در لیگ برتر شد، رونی بعد از تعویض حاضر نشد طبق روال بالا برود و با مربی اش دست بدهد.

در بازی منچستریونایتد و استون ویلا که منجر به بیستمین قهرمانی «شیاطین سرخ» در لیگ برتر شد، رابطه سر الکس فرگوسن و وین رونی، مربی و ستاره شماره ۱۰ این تیم به شدت زیر ذره بین قرار گرفت و وقتی وخامت آن خودش را نشان داد که رونی بعد از تعویض حاضر نشد طبق روال بالا برود و با مربی اش دست بدهد. 

فرگوسن دستش را بالا گرفته بود که با رونی دست بدهد و قهرمانی را به او تبریک بگوید اما رونی وانمود کرد او را ندیده و گرمکن پوشید و جلوتر از همه نشست. فرگوسن هم که دستش بالا مانده بود به تماشای بقیه بازی نشست. 

چرا رونی با فرگوسن دست نداد؟

با اینحال رونی در مصاحبه اش از قهرمانی صحبت کرد: «این قهرمانی نتیجه یک سال تلاش ما بود و شایستگی اش را داشتیم. ما این بازی را در نیمه اول تمام کردیم و شبی فوق العاده برای ما بود. وقتی قهرمانی را از دست می دهید، سخت است فراموشش کنید اما امسال بازیکنان همدل بودند و با تلاش بسیار توانستیم آن را پس بگیریم.»

او که تا آستانه رفتن به پاری سن ژرمن هم قرار گرفته بود حالا می خواهد با یونایتد تمدید کند اما فرگوسن نگذاشت او قرارداد تازه ببندد و حتی تاکید کرد که او ستاره شماره یک تیم نیست.

 با این حال رونی حاضر نشد علیه فرگی حرف بزند: «مربی ما اشتیاق و روحیه بسیار بالایی برای قهرمانی دارد. همه ما برای همین در باشگاه هستیم و می خواهیم برای باشگاه تلاش کنیم.»

منبع:روزنامه تماشا

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.